שר הביטחון ישראל כ"ץ אמר בעקבות התקרית היום בגבול הרצועה: "כל מי שיכנס למרחב החיץ דמו בראשו - אפס סובלנות לכל מי שיאיים על כוחות צה"ל או על מרחב הגדר והיישובים. מדיניות הביטחון של ישראל מול עזה ברורה: כל מי שיכנס למרחב החיץ דמו בראשו.
אפס סובלנות לכל מי שיאיים על כוחות צה"ל או על מרחב הגדר והיישובים. לא נאפשר חזרה למציאות של ה-7 באוקטובר. כוחות צה"ל פעלו היום כראוי בזיהוי והטיפול באיום וכך יהיה גם בעתיד. צה"ל ערוך לכל אפשרות ויגיב בעוצמה מול כל איום"
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}


הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות