× הורדה
בחדרי חרדים
האפליקציה
י' תמוז התשפ"ו
25.06.2026

שר הביטחון: "כל מי שיכנס למרחב החיץ בעזה - דמו בראשו"

שר הביטחון ישראל כ"ץ אמר בעקבות התקרית היום בגבול הרצועה: "כל מי שיכנס למרחב החיץ דמו בראשו - אפס סובלנות לכל מי שיאיים על כוחות צה"ל או על מרחב הגדר והיישובים. מדיניות הביטחון של ישראל מול עזה ברורה: כל מי שיכנס למרחב החיץ דמו בראשו.

אפס סובלנות לכל מי שיאיים על כוחות צה"ל או על מרחב הגדר והיישובים. לא נאפשר חזרה למציאות של ה-7 באוקטובר. כוחות צה"ל פעלו היום כראוי בזיהוי והטיפול באיום וכך יהיה גם בעתיד. צה"ל ערוך לכל אפשרות ויגיב בעוצמה מול כל איום"

להצטרפות לקבוצת הווטסאפ של 'בחדרי חרדים'
לחץ כאן

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}