כולל שרים וחכ"ים
אלפים נטלו חלק בבנקט הארצי של צעירי אגודת חב"ד
ארגון הבריאות לב חב"ד כינס לשולחן אחד שרים, חברי כנסת ואת ראשי ארגוני החסד בתחום הבריאות שהגיעו להצדיע לארגון לב חב"ד
- מאיר גלבוע
- י"ג שבט התשפ"ה
הבנקט הארצי של צעירי אגודת חב"ד צילום: באדיבות המצלם
שולחן הבריאות: בבנקט הארצי של צעירי אגודת חבד, השתתפו אלפי שלוחים ואורחיהם המכובדים לערב מושקע בסימן הצדעה לשלוחי חב"ד בארץ הקודש.
הבנקט הארצי של צעירי אגודת חב"דצילום: באדיבות המצלםארגון הבריאות לב חב"ד, המאגד תחתיו 31 שלוחים אשר פרוסים בכל בתי הרפואה מאילת שבדרום ועד לצפת ונהריה בצפון, כינס לשולחן אחד שרים, חברי כנסת ואת ראשי ארגוני החסד בתחום הבריאות שהגיעו להצדיע לארגון לב חב"ד ולעומדים בראשו מנכ"ל הארגון הרב לוי מנדלזון והרב לייזער כץ מנהל האגף לייעוץ רפואי.
הבנקט הארצי של צעירי אגודת חב"דצילום: באדיבות המצלםבין המשתתפים שכיבדו בנוכחותם: שר הבריאות הרב אוריאל בוסו, סגן שר התרבות הרב יעקב טסלר, היועץ הרפואי הרב שמעון רגוביי, ברוך ליברמן מנכ"ל חברים לרפואה, שימי גשייד מנכ"ל רחשי לב, הרב לפקיבקר - רב שירותי בריאות כללית, יעקב שקול - ארגון אשכולות ועוד אורחים נוספים מעולמות הרפואה, שבאו להודות ולתמוך במפעל השליחות החשוב בבתי הרפואה.
הבנקט הארצי של צעירי אגודת חב"דצילום: באדיבות המצלם
הבנקט הארצי של צעירי אגודת חב"דצילום: באדיבות המצלםתגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}


הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות