י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

ישי לש"ס: "אל תשקרו ולא אספר את האמת"

יו"ר יחד יצא למתקפה: "יש תיעודים שאם אני אומר אותם ש"ס לא תעבור את אחוז החסימה" • ש"ס: "חושף קלונו ברבים"

צלם:פלאש90
צלם:פלאש90

10 ימים נותרו ליום הבחירות והמחלוקות המרכזיות מתפתחות: יו"ר מפלגת יחד ח"כ אלי ישי קרא הערב (מוצ"ש) בראיון לפגוש את העיתונות בחדשות 2 לחבריו בש"ס להרגיע בהשמצות נגדו.

ישי נשאל האם הביא קלטת, והשיב: "הרי כל כך הרבה דברים אמרו והשמיצו, מעולם לא הקלטתי את הגר"ע יוסף זצ"ל. ביתו היה מוקלט 24 שעות בהיבט הבטיחותי. יש תיעודים שאם אני אומר אותם ש"ס לא תעבור את אחוז החסימה, ואני לא יכול לפגוע בבית שגדלתי. אני רוצה לפנות אל חברי בש"ס. אתם לא תוציאו עלי שקרים ואני לא אוציא עליכם את האמת".

ישי נשאל האם נכון שיו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט התקשר אליו לפני הגשת הרשימות והציע לו לקחת את מפלגת תקומה לרשימה משןתפת?

"בנט דיבר איתי בכנסת יומיים לפני הגשת הרשימות ואמר לי שאם אני רוצה את תקומה ואתה זקוק לזה אז אתה יכול. אמרתי לו שאני בסדר גמור ורוב המצביעים של תקומה רואים בנו הבית האמיתי".

בבית היהודי מסרו בתגובה לדברי ישי: "לא היה ולא נברא".

בש"ס מסרו בתגובה: "אלי ישי חושף את קלונו ברבים פעם אחר פעם, הוא הפר את אמון מרן ברגל גסה ע״י האזנות סתר. העיסוק במפעל ההקלטות של ישי נהפך לפתטי ומאוס במערכת הבחירות. בזמן שעם שלם היה עסוק כולו בתפילות לשלומו של מרן, ישי עסק בהחבא בהקלטתו. אנו מוקיעים ומתביישים בו".
ישי שס מרן הקלטות הבית היהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 144 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד