ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

לגוגל יש בשורות משמחות מאוד עבור משתמשי Waze

באופן רשמי, האפליקציה הישראלית תהווה חלק מחבילת היישומים הסלולאריים של גוגל

  • י"ז אדר התשע"ה
לגוגל יש בשורות משמחות מאוד עבור משתמשי Waze

אפליקציית הניווט Waze פופולרית מאוד בארץ ובעולם, ובפרט לאחר שגוגל רכשה אותה ב-2013 תמורת 1.1 מיליארד דולר, והעמידה אותה באור הזרקורים הבינלאומי. לראיה, האפליקציה הישראלית מדורגת במקום הראשון ברשימת יישומי הניווט והתיירות החינמיים באפסטור ובגוגל פליי.

אולם, החדשות הטובות שמגיעות מגוגל יכולות לשמח את Waze ואת משתמשיה הרבה יותר: ענקית האינטרנט הודיעה שכעת האפליקציה היא חלק מחבילת היישומים הסלולריים הרשמית של גוגל, החלטה שתאפשר ליצרניות ומפעילות סלולר להטמיע מראש את האפליקציה במכשירים שהם מציעים למשתמשים, אם יירצו בכך.

לא מעט יצרניות סלולר כבר נוהגות להטמיע את חבילת האפליקציות של גוגל על גבי גרסת האנדרואיד שהן מציעות למשתמשים, בהן סמסונג, HTC ומוטורולה, וכעת הן תוכלנה להוסיף לחבילה הזו גם את Waze. זאת לצד שירותי גוגל אחרים שמגיעים באופן מובנה במכשירי אנדרואיד, בהם יוטיוב, ג'ימייל והנגאאוט.

המשמעות היא שמיליוני משתמשי אנדרואיד ייחשפו לאפליקציה הזו ברגע שיקבלו מכשיר חדש לידיהם, אפשרות שטומנת בחובה לא רק פוטנציאל לגידול משמעותי במשתמשים חדשים, אלא גם שיפור באיכות השירות, קרי דיווחים מהימנים יותר לגבי עומס תנועה, משטרות, מצלמות מהירות וזמני הגעה (שמסתמכים על חוכמת ההמונים והמידע שמגיע מהיוזרים בזמן אמת).
waze

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד