ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

"לא הייתי מדבר כמו דגן על מי שהציל את חיי"

הליכוד מגיב לנאומו של מאיר דגן אמש - חבר הכנסת אופיר אקוניס יצא למתקפה והשתלח בראש המוסד לשעבר ובשמאל כולו

אופיר אקוניס, פלאש90
אופיר אקוניס, פלאש90 צילום: פלאש 90

אופיר אקוניס, נאמנו של ראש הממשלה נתניהו, יצא הבוקר למתקפה חזיתית נגד ראש המוסד לשעבר מאיר דגן, שנאם אתמול בעצרת בכיכר רבין נגד נתניהו, נאום שכבר הוכתר כ"נאום חייו". אקוניס תקף את דגן באופן אישי, את מארגני העצרת ואת השמאל.

"אני מאמין כישראלי וכאדם, בהכרת תודה. אם היה אדם שמציל את חיי, לא כמשל, אלא ממש מציל את חיי, מעולם לא הייתי יוצא נגדו בביקורת אישית וארסית כפי שעשה דגן", אמר אקוניס לחדשות 2.

אקוניס רמז לעזרה שהעניק נתניהו לדגן כאשר זה נזקק להשתלת כבד. "ההתקפה הייתה אישית, הנאום כאילו נכתב במשרד יחסי הציבור של מפלגת העבודה, מרצ, או אפילו ממשרד יחסי הציבור של אהוד אולמרט", אמר. "בנאומו של דגן שמענו את אותן סיסמאות שמטרתן לסיים את חזון המדינה הציונית".

על העצרת אמש הגיב אקוניס כי "אם אחרי מסע ההכפשות והתועמלנות שנמשך חודשיים ובאופן אישי כנגד נתניהו וכנגד הליכוד, זה כל מה שהצליחו להביא אנשי השמאל, אז יש להם מקום לדאגה. אין לי כל ספק שעצרת הימין בשבוע הבא תהיה גדולה בהרבה יותר ותשקף את הציבוריות הישראלית".

"צריך לרכז מאמץ להצביע למפלגה יחידה - היא הליכוד. אם יהיה פיזור של הקולות וזליגה למפלגות אחרות יווצר מצב שעל אף שיש רוב ימין יתכן ויהיה ממשלת שמאל".

בסביבתו של דגן הדגישו הבוקר כי "הדברים שאמר בעצרת אינם התקפה אישית כנגד האיש בנימין נתניהו אלא כנגד המדיניות שאותה הוא מוביל".
אקוניס מתקפה שמאל עצרת מאיר דגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד