ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

קומנדו השטח של ש"ס יפשוט על 400 אלף בתים

אלפי אברכים יבקרו בכ-400 אלף בתים של מצביעים פוטנציאליים • מנכ"ל ש"ס: "פעילות השטח תתבצע כמבצע צבאי לכל דבר"

כנס ש"ס. צילום: קובי הר צבי
כנס ש"ס. צילום: קובי הר צבי

עשרה ימים לבחירות, ובתנועת ש"ס נכנסים לישורת האחרונה, כאשר החל מהערב (א) יפשטו אלפי אברכים ופעילי ש"ס על 400,000 בתים בישראל ויפעלו למען התנועה.

לאחר עבודת הכנה מדוקדקת יפתחו, החל מהערב, אלפי אברכים, בחורי ישיבות ופעילים נוספים, במסע למאות אלפי בתים בערי ישראל.

400 אלף הבתים שבהם יבקרו הפעילים ל'ביקור בית', הינם משפחות של מצביעי ותומכי ש"ס וכן תושבים אשר עדיין מהססים אך נחשבים לתומכים פוטנציאלים.

החל מהערב יגיעו אלפי אברכים ובחורים פעילי ש"ס למאות אלפי בתים. עד ליום הבחירות הם צפויים לבקר בכ-400.000 בתים. מדובר בבתים של מצביעי ש"ס ותומכי ש"ס, וכל של בתים של מהססים ותומכים פוטנציאלים.

בחודשיים האחרונים קיימו מטות ש"ס ומערך הטלמרקטינג של המפלגה, פעילות מדוקדקת על מנת למפות את רשימות המצביעים הפוטנציאליים וריכזו אותם ברשימות מסודרות, וכך גם את המתלבטים.

לאחר תדרוך מסודר מצד מנהלי האזורים וראשי המטות, יצאו אלפי הפעילים לבתים כאשר הם מצוידים בערכות וחומרי הסברה.

מידי יום, החל משעה 17:00 בערב ועד לשעות הלילה, ייצאו הצוותים לביקורי הבית כאשר בכל עיר ועיר ישנם צוותים שפועלים למטרה זו ומרכזים את הפעילות, על מנת לשבץ כל פעיל ופעיל באזורים והרחובות השונים.

מנכל ש"ס חיים ביטון: "שרי האלפים ושרי העשרות ערוכים ומוכנים לצאת לשטח על מנת לפעול למען התנועה. בפעילותם זו יגרמו הפעילים לקידוש השם גדול כשיגיעו לכל נקודה ונקודה בארץ ויפיצו את דבר היהדות ועל החשיבות והמשמעות של ש"ס גדולה וחזקה".

לדברי מנכ"ל ש"ס "פעילות השטח תתבצע כמבצע צבאי לכל דבר, כאשר על התוכניות עמלו המטות השונים במשך שבועות ארוכים, ועתה יזכה הציבור לפגוש את הפעילים ולהתבשר על המהפכה".
ביטון שס מזכל בחירות דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 40 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד