י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

צפו בגרב"צ מוצפי: "גורל יהדות ספרד בסכנה"

צפו בוידאו נדיר: "כל ימי התנזרתי מכל ריח של פוליטיקה, אבל איך נעמוד מנגד מול המחריבים את מפעל מרן?"

צלם:אתר דרש ציון
צלם:אתר דרש ציון



הגאון הגדול רבי בן ציון מוצפי חרג ממנהגו שלא להתערב בבחירות, והחליט הפעם להשמיע את דעתו ברמה למען תנועת ש"ס. בנאום וידאו מיוחד שהוקרן בכנס הגדול של תנועת ש"ס באצטדיון יד אליהו, אמר הגרב"צ מוצאפי:

"אנחנו, בני דורנו, זכינו לאורו הנפלא של מורנו הגדול רבינו עובדיה יוסף זצ"ל שזה מאות שנים לא היה מנהיג בסדר גודל שכמותו בעם ישראל. ענק בתורה, בחכמה ובתבונה ומעל לכל ידע לרדת אל העם וטיפל בכל האנשים כולם.

"אני הגבר שיכול להעיד מה היה לפני חמישים ושישים שנה: בודדים בארץ ישראל זכו שתהיה להם תורה בבית - בא מרן וחולל מהפכה! הוא שינה הכל, הוא הנחיל את התורה לכל העם.

"אומר לכם רבותי: כואב לי מאוד, כל ימי לא התעסקתי בשום עניין הנוגע לבחירות. התנזרתי והתרחקתי לחלוטין מכל מה שיש בו ריח ושייכות לבחירות. אך היום יש ענין גדול של "לא תעמוד על דם רעך", על כף המאזניים מונחים דברים גדולים מאוד! עתיד היהדות הספרדית ניצב בסכנה האם גם בעתיד תהיה התפתחות וצמיחה או חלילה להיפך.

"הקב"ה ריחם עלינו והציב בראשנו את הרבנים הגאונים הרב שלום כהן והרב בעדני שליט"א. אני מכיר אותם עשרות שנים, איך שהם מוסרים נפש להרביץ תורה. איך נעמוד מנגד ונניח להם להתמודד לבד?

"איך נעמוד מנגד ונראה כיצד מחריבים את כל מה שנבנה כאן במשך שנים כה רבות ובעמל כה גדול?! אנו מחוייבים להציל את כל המפעל התורני העצום הזה – את הישיבות, הכוללים, הסמינרים, מוסדות התורה וזיכוי הרבים, תלמודי התורה וכל העניינים של הגדלת כח התורה בעם ישראל. הכל מונח כעת על כף המאזניים וניצב בסכנה מוחשית. אסור לנו לעמוד מנגד!

"הקדוש ברוך הוא נתן לנו עסקנים טובים – את רבי אריה שיחיה ואת חבריו. הוא נאמן ביתו של מרן, הוא נאמן ביתם של גדולי ישראל. הוא עושה למען עם ישראל, הוא עושה נפשות לעם ישראל.
"חיזקו ואימצו אחי ורעי, אני מבקש מכם אחי ורעי, שחס ושלום לא תהיה שום צד של התחברות עם אנשים שלא נאמנים תמיד לתורה, אנשים שאינם הולכים תמיד בדרך המסורה לנו מדורי דורות, מהר סיני ועד היום ברצף. אנשים שמחפשים ומוצאים כל מיני סיסמאות חדשות וריקות שהן הבל למול התורה הקדושה המסורה לנו מדור ודורות.

"התורה - היא, ורק היא, חיינו ואורך ימינו. כל אחד ואחד יתחזק ויחזק איתו עוד ועוד אנשים סביב גדולי ישראל ומועצת חכמי התורה. הם מנהיגים אותנו כעת, הם ההנהגה הספרדית המקובלת מדור דור על פי המסורת. אנחנו חייבים להתלכד סביב אותה תנועה קדושה שיסד מרן רבינו עובדיה יוסף זצ"ל. ובזכות זה נזכה לרוב טוב עד ביאת גואל צדק".
מוצפי שס בקשה בחירות מרן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 60 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד