מטעם לשכת ראש הממשלה נמסר: "ראש הממשלה נתניהו שוחח עם אברה מנגיסטו - ״אני נרגש ומחבק אותך וכל עם ישראל נרגש אתי ומחבק אותך היום״. בשיחה החמה והמרגשת הודה ראש הממשלה למשפחה על כך שהמשיכו להאמין ולהיאבק, ולא איבדו תקווה.
ראש הממשלה הביע צער על משך הזמן שאברה שהה בשבי, והבטיח כי יסייע לאברה ולמשפחתו בתהליך הקליטה והשיקום. המשפחה הודתה לראש הממשלה על המאמצים ארוכי-השנים ועל השבתו של אברה ארצה."
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}


הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות