× הורדה
בחדרי חרדים
האפליקציה
י' תמוז התשפ"ו
25.06.2026

צה"ל תקף אתרים של חיזבאללה בעומק לבנון

דובר צה"ל: צה״ל תקף לפני זמן קצר, אתרים צבאיים המכילים משגרי רקטות ואמצעי לחימה במרחב בעלבכ ומספר מרחבים נוספים בדרום לבנון, אשר זוהתה בהם פעילות של ארגון הטרור חיזבאללה.

״פעילויות אלה של ארגון הטרור חיזבאללה מהוות הפרה של ההבנות בין ישראל ללבנון ומהוות איום כלפי מדינת ישראל ואזרחיה. צה״ל ימשיך לפעול על מנת להסיר כל איום על מדינת ישראל״, מסר דובר צה״ל.

להצטרפות לקבוצת הווטסאפ של 'בחדרי חרדים'
לחץ כאן

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}