כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

'חרדים עובדים' פגשו את ח"כ אשר ב'זולה על הגג'

צפו בוידאו: צעירים חרדים 'עובדים' עלו לפגוש את חבר הכנסת יעקב אשר בזולה על הגג במרכז העיר בירושלים • היה מעניין

'חרדים עובדים' פגשו את ח"כ אשר ב'זולה על הגג'

אמש (א') ערכה 'דגל התורה' חוג בית מיוחד לעשרות צעירים "חרדים עובדים" בבית "זולה על הגג" במרכז העיר ירושלים. בחוג השתתפו ח"כ יעקב אשר, יו"ר 'דגל' בירושלים אליעזר ראוכברגר, והמנחה - אבא טורצקי.

ח"כ אשר סקר בפני עשרות החרדים העובדים את העזרה והתמיכה שהעניק למגזר הזה בעודו מכהן בעיריית בני ברק - בהקמת מרכזים מיוחדים עבור המגזר החרדי העובד, וכן את פעילותו ופעילות חברי הכנסת של יהדות התורה בכנסת עבור החרדים העובדים.



"יש עונת מלפפונים לפני הבחירות שבה אנשים אומרים נצביע לאלי ישי ונצביע לזה - אתם בדקתם מה הוא עשה? הוא איש יקר וידיד ואני מכיר אותו הרבה שנים, אך כשח"כ מאיר פרוש ניסה לעביר את חוק על אפליה מתקנת על הציבור החרדי במקומות עבודה, אז לא ראש המפלגה (אלי ישי) היה בהצבעה".

אשר הוסיף וענה לשאלת אחד הסטודנטים החרדים שנכחו במקום, "אם אתה לומד השכלה גבוהה, תלמד עוד תחום שנקרא פסיכלוגיה - לפני בחירות באים ואומרים אני אעשה והוא יעשה, עם כל הכבוד אנשים דואגים לציבור ולאנשים שלהם.

"אם אתה חושב שברוך מרזל יהיה בוועדה ויראה את חנין זועבי בצד שמאל ויראה ועדה שדנה באפליה מתקנת לציבור החרדי תאמין לי שהוא ילך להרביץ לחנין ולא לוועדה בנושא האפליה החרדית, ואתה תראה את אורי מקלב ויעקב אשר ומשה גפני באים לשם. אנחנו דואגים לציבור של החרדים העובדים לפי הנחיית גדולי ישראל, ולא נרתע מזה אפילו אם נפסיד 17 מנדטים".

יו"ר סיעת דגל התורה בעיריית ירושלים אליעזר רוכברגר סקר בפני עשרות המשתתפים את העזרה שמגישה דגל התורה בעירייה עבור ציבור החרדי העובד, וקרא למגזר העובד להתגייס למען יהדות התורה - "אם יהיה לנו כוח משמעותי בכנסת ובעזרת ה' בקואליציה, יהיה הרבה יותר אפשרויות לעזור לציבור החרדים, ובפרט לחרדים העובדים".











אשר זולה חרדים עובדים יהדות התורה דגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד