י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

יחד: הגר"ע אמר כפו אותי; ש"ס: ישי חשף קלונו

סערה בעקבות דברי הרב אברג'ל לפיהם הגר"ע יוסף אמר כי כפו אותו ולחצו עליו • ש"ס: כשכל עם ישראל התפלל, אלי ישי הקליט

הרב יורם אברג'ל בכנס 'יחד' אמש
הרב יורם אברג'ל בכנס 'יחד' אמש

לקראת יום הבחירות קיימה 'יחד' כנס בחירות בנתיבות בהשתתפות ראשי התנועה ורבניה, בכנס נשא דברים הרב יורם אברג'ל שציטט את הגר"ע יוסף זצ"ל שאמר כי כפו אותו להחזיר את דרעי לראשות ש"ס.

ראש מוסדות "רב פעלים" הגאון הרב יורם אברג'יל שסיפר בעבר כי הגר"ע בשיחתו האחרונה ביקש שתקום תנועה חדשה הוסיף אמש: "מורי ורבותי, מרן, בשנה אחרונה עבר תהפוכות לא קלות. מרן אמר באחד השעורים המזעזעים ששמענו פעם 'תדונו אותי לכף זכות, אני לא עשיתי שום דבר מעצמי. כפו אותי, לחצו עליי, 'איימו עלי קצת שיעשו כך או כך. ואני זקן וכבר קשה לי לכתוב. אני לא יכול, הוא אמר, כבר בלווין נאלצתי לעשות מהלך שהוא על אפי וחמתי אבל עדיין אני אוחז שהאיש שבכל ביתי נאמן הוא - הוא הרב אלי ישי'".



"היום מרן בשמים יושב שמח מהדבר החדש שנעשה, מההפתעה הזאת שהעם התאחד, שהעם דבק באמת, שהעם בחר גדול דור שמי שהולך אחריו נדבק בנצח, אנא, אנא עם ישראל, כל שניתן לנו, לעשות בחירה להחזיר את השמחה למרן".

בש"ס הגיבו בחריפות לדברים ואמרו כי "אלי ישי חושף את קלונו ברבים פעם אחר פעם, הוא הפר את אמון מרן ברגל גסה ע״י האזנות סתר. העיסוק במפעל ההקלטות של ישי נהפך לפתטי ומאוס במערכת הבחירות.

"בזמן שעם שלם היה עסוק כולו בתפילות לשלומו של מרן, ישי עסק בהיחבא בהקלטתו. אנו מוקיעים ומתביישים בו".





















שס יחד מרן דרעי אברגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 86 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד