כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

ללא תוצאות: הרבי מויז'ניץ הגיע לגר"ש אויערבך

במשך 20 דקות ניסו הרבי מויז'ניץ ומזכיר ה'מועצת' לשכנע את הגר"ש לתמוך ביהדות התורה, אך עד כה ללא הצלחה • צפו

הרבי מויז'ניץ בביקור אצל הגר"ש אויערבך
הרבי מויז'ניץ בביקור אצל הגר"ש אויערבך

האדמו"ר מויז'ניץ, כשהוא מלווה במזכיר מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל הרב מרדכי שטרן, הגיעו היום (ב) בצהריים לביקור של 20 דקות במעונו של הגר"ש אויערבך, מנהיג מפלגת 'בני תורה' בכדי לנסות לשכנע אותו להורות לתלמידיו ונאמניו להצביע בבחירות הקרובות עבור יהדות התורה.

כזכור, אמש פורסם ב'בחדרי חרדים' כי לאחר דחיית הביקור מהשבוע שעבר התבטא הגר"ש באופן חמור וחסר תקדים על הח"כים של יהדות התורה - "שאינם פועלים בשליחתונו. אינם שלוחי דידן ואינם שלוחי דרחמנא", כלשונו.

מקורבי הגר"ש מבהירים כי מכיוון שאת הפגישה יזמו האדמו"רים באגודת ישראל, והרב מרדכי שטרן נשלח על ידם - כשהאדמו"ר מויז'ניץ מצטרף לשליחות האדמו"רים כמייצג ההשקפה המקבילה לגר"ש באגודת ישראל בנושא ההתייצבות בלשכות הגיוס והחוק עצמו - הגר"ש אויערבך נעתר לבקשה, מפאת כבודם וכבודו של האדמו"ר מויז'ניץ.



הפגישה בין השניים נמשכה במשך כעשרים דקות, במהלך השיחה עלה נושא גזירת הגיוס, הגר"ש הראה לאדמו"ר מסמכים ופרוטוקולים המעידים על שיתוף פעולה בין נציגי 'דגל התורה' המראים כי הם שותפים לחוק הגיוס.

האדמו"ר מויז'ניץ הידוע בהתנגדותו להתייצבות וקיבל את דבריו של הגר"ש ואמר לו דעתו של ראש הישיבה היא דעת התורה ועל כן איני מתערב בכל הנעשה.

לאחר הפגישה אין חידוש בנושא תמיכתה של 'בני תורה' ביהדות התורה, והבוקר אף נכתב בעיתון 'הפלס' כי אין מגעים בשום מפלגה, בנוסף. לא רק זאת, אלא שהבוקר נראה בריכוזים החרדיים קמפיין נגטיבי תחת הכותרת 'משתפי"ם? לא עוד! די לשיתוף פעולה עם מחריבי הדת'.

בתוך כך, מזכיר המועצת הרב מרדכי שטרן אף הגיע אמש (א') לבית האדמו"ר מבעלזא ועדכן אותו על הפרטים בנוגע לפגישה, הרבי מבעלזא שמח מאוד ואיחל הצלחה לרב מרדכי שטרן.

















ויזניץ פגישה הרב אויערבך ירושלים בני תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד