י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

ש"ס בקמפיין אגרסיבי: "מי אתה שתשקם?"

בעקבות דברי ההתנשאות של יאיר לפיד ויאיר גרבוז, יוצאת תנועת ש"ס בקמפיין "מזרחי מצביע למזרחי" • צפו

גרבוז
גרבוז

בעקבות ההתבטאויותיהם של יו"ר מפלגת יש עתיד יאיר לפיד והסופר יאיר גרבוז, יוצאת מפלגת ש"ס בקמפיין חדש תחת הסיסמה ״נמאס מהיאירים היהירים, מספיק לחנך אותנו ולהטיף לנו״.

במסגרת זו, הוכנו שלטי רחוב ובהם הקריאה 'מזרחי מצביע למזרחי', עם תמונת יאיר לפיד ואיתה השאלה "מי אתה שתשקם אותנו?" ותמונת הסופר גרבוז עם השאלה "מי אתה שתתנשא עלינו?"

כזכור הסערה החלה לאחר פרסום דבריו של האמן יאיר גרבוז, בהם תקף בחריפות את הימין, את הדתיים והחרדים.

"אמרו לנו שהאיש המתועב שרצח את ראש הממשלה בא מתוך קומץ של אנשים הזויים והושפע מרבנים מנותקים", אמר, "אמרו לנו שצהובי החולצות ושחורי הסמל, אנשי כהנא צדק וצורחי מוות לערבים הם רק קומץ, וראשי תג מחיר הם בוודאי קומץ. גם נאמני הר הבית ומחדשי המקדש ומלבי השנאה הם קומץ.

"אמרו וחזרו ושיננו לנו שהגזענים והמקללים אינם מייצגים כלל את החברה הישראלית, הם רק קומץ. ואמרו שהגנבים לוקחי השוחד רק קומץ, והמושחתים הנהנתנים, החזירים לא יותר מקומץ. ומחריבי הדמוקרטיה קומץ, מנשקי הקמעות, עובדי האלילים והמשתחווים ומשתטחים על קברי קדושים, רק קומץ. והשוטרים שסרחו והשקרנים ששיקרו אינם מעידים על הכלל.

"אז איך זה שהקומץ שולט בנו? איך זה שבאין מרגיש, באין מפריע, הוא הקומץ נעשה לרוב? איך קרה שלהיות קומץ הרסני זה מדבק כל כך? איך זה שהקומץ חופר מתחתינו את המסוכנת שבמנהרות, מנהרת הבורות? איך זה שלידה מתפתלת מתחתינו מנהרת השנאה?"

"חייבים לשלוח אותם הביתה" קבע גרבוז, "כדי שלכולנו יהיה בית. כדי שהערבים אזרחי ישראל לא ייחשבו לאוייבים בארצם, וכדי שהאוייבים שמסביב יהפכו לשכנים. כדי שאפשר יהיה לבנות מחדש את מערכת החינוך, לעצור את קרסת מערכת ההשכלה הגבוהה, להציל את מערכת המשפט, המשטרה, הכנסת והצבא".





קמפיין שס שקופים שיקום דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 46 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד