י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

רמת גבעת זאב: הסכם ביצוע ב-216 מיליון שקל

אחד מהסכמי הביצוע הגדולים ביותר שנחתמו באחרונה בישראל נחתם בין 'איחוד יסודות בנייה' ו'ח.י.ש נופי ישראל' המקימה את שכונת היוקרה 'רמת גבעת זאב'

רמת גבעת זאב: הסכם ביצוע ב-216 מיליון שקל



חברת 'איחוד יסודות בנייה' היא זו שתבנה את שכונת היוקרה החדשה בצפונה של ירושלים – 'רמת גבעת זאב'. יזמית השכונה היוקרתית, חברת ח.י.ש נופי ישראל, חתמה באחרונה על הסכם ביצוע מהגדולים שנחתמו בענף הבנייה בשנה האחרונה.

מדובר בעסקה ששווייה כ-216 מיליון שקל לבנייתו של פרויקט הבנייה היוקרתי על צלע הר מעל שכונת גבעת זאב. הפרויקט יכלול 234 יחידות דיור ב-13 בניינים ובח.י.ש נופי ישראל מבהירים כי בחרו ב'איחוד יסודות בנייה' בשל הניסיון הרב שרכשה החברה בבניית פרויקטים של דירות יוקרה ורמת הביצוע הגבוהה של החברה.

עלות הביצוע ליחידת דיור עומדת על כ-900 אלף שקלים. הסכום הגבוה נובע מסטנדרט הבנייה היוקרתי שמאפיין שכונות דומות בארצות הברית ואירופה. בח.י.ש נופי ישראל אומרים כי "מדובר בסטנדרטים שאינם מוכרים בישראל. זו שכונה יוקרתית הן ברמת הפיתוח הסביבתי והן ברמת הגימור של כל דירה ודירה".

'רמת גבעת זאב' היא שכונה יוקרתית שמוקמת על צלע הר במרומי גבעת זאב אל מול נוף עוצר נשימה. עוד בטרם החלה הבנייה כבר נמכרו מרבית המגרשים בשכונה שחלקה הגדול יכלול בתים פרטיים צמודי קרקע. הקהילה המתהווה במקום היא קהילה אורתודוקסית של תושבי חו"ל שעושים עלייה ומשפרי דיור מישראל.

בשל העובדה שמרבית יחידות הדיור כבר נמכרו, חיפשו היזמים חברה שתוכל לבצע את העבודה בתוך 36 חודש. מ'איחוד יסודות בנייה' נמסר כי בשבועיים הקרובים תחלנה עבודות הבנייה במקום.
חברה בניה גבעת זאב ביצוע חיש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד