כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

עוד שבוע זה יעבור, ואנחנו נישאר עם שנאת החינם

רות בוארון חוששת מהיום שאחרי הבחירות, כשהפוליטיקאים יתרווחו על הכיסאות ואנחנו נישאר עם הפילוג • טור

צלם:פלאש 90
צלם:פלאש 90

עוד שבוע נותר עד לבחירות 2015, בחירות אשר ישאירו את המתמודדים וחברי כנסת עם אישורי כניסה לכנסת ישראל, מותירים בחוץ מחלוקות ושנאה עזה, שכנים מפולגים, חברים שאינם מדברים, משפחות מבולבלות, כאב מר של שנאת חינם מיותרת מלאה מחלוקת.

זו השעה להזכיר לכם. פוליטיקה זה רק פוליטיקה! המרויחים העיקריים הם בעצם מי שעולה באמצעות הקול שלכם למעלה. המפסידים זה אנחנו אשר נתנו תוקף לכניסתו של הפירוד, המילים המיותרות, שנאת החינם והמחלוקת.

למרות הרצון של כל מפלגה לראות את עצמה למעלה ומצליחה להשיג עוד מנדטים של מהפך, דעו להבחין בין כבוד הזולת לכבוד הפוליטיקה, שבעצם אין בה שום כבוד.

העיקר בציבור שלנו, זה להעלות את כוחו של כל המגזר החרדי אשר נרמס שנים על גבי שנים. אני מדברת אך ורק על מפלגות העבר הישנות המוכרות, איני נותנת חשיבות כלל למפלגות חדשות אשר מלכתחילה הוקמו בדעה להרוס מפלגות חרדיות אחרות, על חשבון הצלחתם וקירבתם לצלחת השררה!

מפלגות אלו לא לקחו בחשבון את העובדה בה כולם בעצם מודעים למפלגות החזקות אשר הן קיימות שנים רבות וניתבו את דרכו של הציבור החרדי - הספרדי והאשכנזי כאחד! לרוב הם הוכיחו אוזן קשבת ודלת אמתית לכל אדם חרדי באשר הוא.

הם הבית האמתי למלחמה נגד רצון מפלגות אחרות לרמוס את התורה, ההלכה, לומדי תורה, גיור הלכתי, צבא לא ראוי לקו חינוכנו, וכמובן לטפל ביוקר המחיה, קצבאות ילדים שנמחקו וכדומה.

במצב נוכחי זה אין זמן לקחת צ'אנס ולהמר על מפלגות חדשות. אל תבזבזו את קולכם בהצבעה למפלגות קטנות לא יציבות, אשר רק התחילו את דרכן ומנסות בכל כוחן לגרד את אחוז החסימה!

תנו יד להצלת המפלגות החרדיות האמיתיות המקוריות מהעבר. את השכר תקבלו בעולם הזה וקל וחומר בעולם הבא, כזכרון הבטחה וברכה מרבותינו שנפטרו זכרונם לברכה.

בשורה התחתונה, זכרו להשאיר פתח ליום אחרי הבחירות של אחדות ואהבת הזולת, ויתור ומידת השלום, כדי שנדע לא להתבלבל בתוך דמיון שנאת חינם ולשמור על החשוב מכל - אהבת ישראל ואחווה.
בוארון טור שלום שס ישי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד