י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

המפכ"ל למנטרלי המחבל: "אתם הגיבורים האמיתיים"

מפכ"ל המשטרה, העניק תעודות הוקרה ללוחם משמר הגבול ולמאבטח האזרחי, שניטרלו את המחבל שביצע את הפיגוע ביום שישי האחרון

המפכ"ל למנטרלי המחבל: "אתם הגיבורים האמיתיים"

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יוחנן דנינו, העניק תעודות הוקרה לרס"ב י', לוחם משמר הגבול ולמאבטח האזרחי, שניטרלו את המחבל שביצע את הפיגוע ביום שישי האחרון.

בטקס מרגש, שנערך היום (שני) בהשתתפות הספ"כ הארצי של משטרת ישראל כשעל הבמה חולקים לשניים כבוד גם מפקד משמר הגבול ניצב עמוס יעקב ומפקד מחוז ירושלים ניצב משה אדרי, העניק המפכ"ל את תעודות ההוקרה לשניים ואף העלה את י' בדרגה, מדרגת רס"מ לדרגת רס"ב.

ביום שישי האחרון, הגיח רכבו של המחבל בסמוך לבסיס משמר הגבול תוך שהוא דורס קבוצת שוטרות מיחידת הסיירות של מג"ב ירושלים. רס"ב י', והמאבטח י', שהיו במהלך משמרת לאבטחת המתקן, זיהו מייד את המתרחש, והחלו בריצה מהירה לעבר הרכב המשתולל תוך גילוי קור רוח ונחישות.



לאחר מרדף רגלי של כמאה מטר, עצר הרכב, ומתוכו הגיח המחבל, שהוא אוחז בסכין קצבים, תוך שהוא רץ בצעקות אל עבר י' והמאבטח האזרחי, השניים הגיבו במהירות ובמקצועיות והשיבו מייד בירי מדויק לעבר המחבל עד שהביאו לניטרולו.

על פעילות זו, של אומץ לב ומקצועיות, העניק להם היום המפכ"ל את תעודות ההוקרה. מפכ"ל המשטרה שיבח את רס"ב י' ואת המאבטח האזרחי וציין "בפעילות מהירה ומקצועית, ביצעתם ירי לעבל המחבל והבאתם לניטרולו. בפעילותכם זו, שהתאפיינה בנחישות, אומץ לב, וחתירה למגע, מנעתם את החמרת המצב".







מחבל פיגוע שישי משטרה חייל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד