כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

בר שלום: ישי - לא יזם; דרעי - לא משתף

בתו של הגר"ע יוסף זצ"ל, הרבנית עדינה בר שלום, הסבירה בפני כנס יוזמת ז'נבה, את פשר הפילוג בש"ס • ביקרה את יו"ר התנועה אריה דרעי ואת יו"ר 'יחד' אלי ישי • "ישי לא מספיק יזם בשביל להחזיק בידיים מפלגה גדולה כש"ס" • "אריה דוהר קדימה - לא מסתכל ימין ושמאל. הוא לא יודע לשתף" • תיעוד בלעדי

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

הרבנית עדינה בר-שלום במתקפה משולבת על אלי ישי ואריה דרעי, הערב (ב'), בכנס של יוזמת ז'נבה.

הערב דיברה הרבנית עדינה בר-שלום, בתו של הגר"ע יוסף זצ"ל, במסגרת כנס של יוזמת ז'נבה וביקרה את אריה דרעי יו"ר ש"ס ואת אלי ישי, יו"ר תנועת 'יחד'.




בר שלום בכנס יוזמת ז'נבה



"אלי (ישי) חבר לאלו שעולים להר הבית שאבא אסר את זה בגלוי ודיבר מעל כל במה נגד הדבר הזה", אמרה, "אבא לא היחיד, כל הרבנים החרדים אוסרים את העליה להר הבית. האחים שלי גם אמור שאלו שעולים להר הבית גורמים לשפיכות דמים - עד כדי כך.

"אבא בקש שאלי ישאר במפלגה", הוסיפה, "אבא לא רצה שום פילוג, אלי ישי ואריה דרעי חביבים עליו תמיד, אבא החזיר את אריה מפני שהוא הרגיש שאין לו כוחות יותר, אלי היה בחור נהדר אבל לא מספיק יזם, בשביל להחזיק בידים שלו מפלגה כה גדולה כמו ש"ס.

"הוא רצה שיעבדו יחד, היה ברור לאבא שאריה לא יגיע כמספר 2, אם קורים לזה שחיטה, אז תקראו לזה שחיטה, אבל היה ברור לאבא כשהוא מביא את אריה שהוא יהיה מספר אחד. הוא לא יכול להיות מספר 2".

בר שלום התייחסה גם להשפלתו של אלי ישי בהלוויתו של הגר"ע יוסף ועל כך שלא ניתנה לו האפשרות להספיד בה: "אריה התנצל על העניין שלא נתנו להספיד לאלי בלוויה מספר פעמים גם בציבור וגם לבד".

בר שלום הוסיפה על חוויותיה במהלך מינויו של דרעי לראשות המפלגה: "אני נמצאת שם בבית ושומעת את הויכוחים, אני שומע את החוסר אונים של אלי להסתגל למצב של להיות מספר 2, הוא לא היה מסוגל.

בר שלום התייחסה גם להתנהלותו של דרעי ואמרה "אריה הוא לא איש קל, אריה הוא בן אדם שדוהר קדימה לא מסתכל ימין ושמאל. יכול להיות שהמעלה הזו היא גם חיסרון - תסתכל - יש אנשים בסביבה אך הוא לא מסוגל לעשות את זה.

"אני לא יודעת איך הוא ימשיך להתנהל עם שמונה חברי כנסת בתקווה שיהיו יותר, אם יהיו פחות, לא יודעת איך הוא יתנהג. הוא לא משתף מספיק אנשים, אני מדברת איתכם בכנות", סיימה, "הוא לא יודע לשתף אנשים בדהירה שלו קדימה למען הציבור".
עדינה בר שלום יוזמת ז'נבה דרעי ישי שס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 45 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד