נתפסו מהר
גל הפשיעה בבני ברק: קטינים שדדו רוכב אופניים באלימות
תגובה מהירה של השוטרים הובילה למעצרם של 3 חשודים קטינים בגין שוד אלים של אופניים הבוקר בבני ברק
- דוד סירקין
- י"א אדר התשפ"ה
- 1 תגובות
ניידת משטרה צילום: שאטרסטוק
במוקד 100 של משטרת ישראל התקבל הבוקר (שלישי) דיווח על 3 חשודים ששדדו אופניים מבעליהם באלימות ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק.
שוטרי יחידת האופנועים של משטרת בני ברק-רמת גן החלו מיד בסריקות שבמהלכן איתרו את שלושת החשודים ברחוב הרצוג בבני ברק. בחיפוש במקום סמוך אותרו האופניים והסוללה שנשדדו מרוכב האופניים. בתוך כך אותרו קורקינט ואופניים נוספים החשודים כגנובים. בחיפוש על החשודים אותרו גז פלפל ואלה.
האופנייםצילום: דוברות המשטרההשוטרים עצרו את שלושת החשודים הקטינים (16, 16, 17) והם הועברו לחקירה בתחנה שבסיומה יובאו לדיון בבימ"ש לנוער בבת ים.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}


הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות