ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

צפו: התלמידים הנרגשים התברכו מהרבנים הראשיים

תלמידי בית ספר 'עטרת חיים' מכפר סבא עלו לבתיהם של הראשל"צ הגר"י יוסף והרב הראשי הגר"ד לאו • סיקור ותיעוד

אצל הראשל"צ הגר"י יוסף. צילום: יעקב כהן
אצל הראשל"צ הגר"י יוסף. צילום: יעקב כהן


תלמידי בית הספר "עטרת חיים" השוכן כפר סבא בניהולו של הרב אשר שוקר, יצאו עם שחר לירושלים בהשתתפות מנכ"ל קרן אור חדש הרב חזקיהו והב והגאון רבי משה תנעמי, רבה של רכסים וראש מוסדות אור חדש ברכסים.

התלמידים התחילו את היום בתפילת שחרית בכותל ועלייה לתורה של תלמידי הבר מצווה. לאחר התפילה חתני הבר מצווה התקבלו בלשכתו של הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף אשר קיבלם במאור פנים ואהבה.

הרב שוחח עם הנערים על כח ההתמדה, שזו הדרך היחידה לגדול בתורה. כן סיפר על אביו הגר"ע יוסף זצ"ל סיפורי מופת על התמדתו שהקפיד לא לאבד רגע מעיון בתורה וכך זכה להיות "גדול הדור". לסיום, בירך את מנהל בית הספר הרב שוקר ואת יו"ר הקרן הרב והב שיגדילו תורה וירבו תלמידים בעטרת חיים.

לאחר מכן נכנסו התלמידים לרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו, שהתפלפל עמם בסוגיות הנלמדות שור שנגח וארבעה אבות, ובירך את התלמידים בסייעתא דשמיא בכל התחומים כשהוא מרעיף עליהם אהבה והתפעלות מידיעותיהם.

גולת הכותרת הייתה התפילה בציונו של הגר"ע יוסף זצוק"ל. המנהל הרב אשר שוקר התפלל בצוותא וחיזק את הנערים במוסר וניצול ההזדמנות לבקש ולהתחנן לבורא עולם שבזכות הצדיק יזכו להיות תלמידי חכמים ויעשו נחת להוריהם. התלמידים שפכו את שיח ליבם ודמעתם בבקשת רחמים על עם ישראל ומשפחתם והצלחה.

קרן אור חדש הינה קרן פילנטרופית הנתמכת ע"י תורמים מהארץ ומחו"ל. הקרן מאמצת פרוייקטים חינוכיים ובתי ספר בארץ. הקרן החלה פעילותה באיזור השרון כפר סבא, נתניה וחדרה.







































רכסים כפר סבא בר מצווה הרב תנעמי כותל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד