י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

ראש בראש: לפיד יוצא למאבק במחנה הציוני

יו"ר יש עתיד תקף גורמים במחנה הציוני שלדבריו "נראה שכבר בישלו ממשלת אחדות בראשות נתניהו, עם העבודה והחרדים"

לפיד והרצוג. צילום:פלאש90
לפיד והרצוג. צילום:פלאש90


בצל הסקרים האחרונים, בהם מפלגת יש עתיד בראשות ח"כ יאיר לפיד עולה, אומר הצהריים (ג) שר האוצר לשעבר בכנס בחירות של נשיאות הארגונים העסקיים ביחס לניסיונות להקים ממשלה בראשות בנימין נתניהו עם המחנה הציוני והמפלגות החרדיות:

"אני אגב מודאג מזה שאנשים שאני אוהב ומחבב במחנה הציוני, וזה נראה שהם כבר בישלו שם ממשלת אחדות בראשות נתניהו, עם העבודה והחרדים. זה באמת מדיר שינה מעיני, כי זה יבטל את מה שהישגנו - גם את השוויון בנטל וגם את צמצום הממשלה".

מוקדם יותר היום תקף יאיר לפיד את הבית היהודי: "נתניהו מפחד מבנט, בנט מפחד מאורי אריאל שמפחד משלושה רבנים בקרית ארבע. זה חוסר אחריות לאומי".



במפלגתו של בנט לא נשארו חייבים והגיבו: "לפיד תוקף את בנט מלחץ, כי אין לו תשובות. הציבור מאס בפוליטקאים שתוקפים אישית, הגיע הזמן שיענה לשאלות. לפיד מוביל כאן הונאת ציבור בקנה מידה חדש, ומצייר מחדש מציאות שלא נבראה.

"עד עכשיו לא שמענו מלפיד תשובות מדוע כשר אוצר הוא בלם את יוזמות בנט לדמי אבטלה לעצמאיים, הקלות במס לעסקים קטנים, העלאת שכר לחיילים וכעת פתאום הוא מבטיח בדיוק דברים אלו. הציבור רוצה תוצאות, לא תירוצים.

"לפיד כיושב ראש קבינט הדיור, הוביל עם תכנית מע"מ 0 לעליות מחירים של 5%. בנט כיושב ראש קבינט יוקר מחייה הוריד מחירי מוצרים ב-5.5% בשנה האחרונה".
לפיד מנדטים סקרים יש עתיד בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד