ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

המחברת החכמה והשימושית שכולכם חייבים להכיר

העתיד כבר כאן:אתם כותבים על מחברת מיוחדת, שמעבירה את הדברים באמצעות אפליקציה לקובץ דיגיטלי - מוצר אידיאלי עבור מעצבים, סטודנטים, אדריכלים, יזמים ואנשים יצירתיים בכל תחום שהוא

  • י"ט אדר התשע"ה
המחברת החכמה והשימושית שכולכם חייבים להכיר


בראיון שהעניק בסוף השבוע ל"ידיעות אחרונות", חשף הסופר המוערך סמי מיכאל כי את כל ספריו הוא עדיין כותב בכתב יד, עם עט נובע ומבלי להשתמש במכונת דפוס או בכל מוצר אלקטרוני אחר. העובדה שהוא נושק לגיל 90 לא עושה עליו רושם מיוחד, והוא ממשיך לדבוק בצורת הכתיבה שאפיינה את המאה הקודמת.

אם גם אתם שייכים לאלו שעדיין נהנים ממחברת פשוטה ועט ביד, אבל מחפשים כיצד לגשר בין האביזרים הללו לבין המהפכה הטכנולוגית שאנחנו נמצאים בעיצומה, אנחנו ממליצים לכם להכיר את המוצר Rocketbook, שעלה לא מזמן לאתר גיוס ההמונים אינדיגוגו, ובמהירה זכה להצלחה מרשימה.

ה-Rocketbook מאפשר לאנשים לכתוב או לשרטט על גבי מחברת דפים מיוחדת, ובאמצעות אפליקציית מובייל ייעודית להמיר את הדפים הללו לקבצים דיגיטליים שניתן לשמור בענן. ומה אם אתם רוצים למחוק את מה שכתבתם? אין בעיה. פשוט תכניסו את המחברת למיקרוגל, והוא כבר יעשה עבורכם את העבודה:

כך, באמצעות כפתורים מיוחדים שמוקמו בצידה התחתון של המחברת, תוכלו להעביר את הרישומים והשרטוטים שלכם לדרופבוקס, גוגל דוקס או לאימייל הפרטי שלכם.

נכון לעכשיו, ה-Rocketbook יזכה לאפליקציית אייפון בלבד, אולם משתמשי אנדרואיד שיביעו עניין במוצר יוכלו להירשם בלינק הזה ולהתעדכן כשהמוצר יהיה רלוונטי גם עבורם.

לדברי המפתחים, מדובר במוצר אידיאלי עבור מעצבים, סטודנטים, אדריכלים, יזמים ואנשים יצירתיים בכל תחום שהוא. על מנת לממן את פיתוח המוצר, היזמים העלו קמפיין גיוס לאינדיגוגו, במטרה לגייס 20 אלף דולר. נכון לעכשיו הם כבר גייסו 170 אלף דולר, ונותרו עוד 25 ימים עד תום מועד הגיוס. אם אתם מעוניינים במוצר, תוכלו לרכוש אותו בעמוד הקמפיין, החל מ-25 דולר.
Rocketbook

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד