י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הגלקסי S6 עוד לא הושק, אבל סמסונג כבר מרוצה

בסוף חודש לא מוצלח במיוחד, מתעודדים בסמסונג מנתוני ההזמנות לגלקסי S6 שנחשף בשבוע שעבר

  • י"ט אדר התשע"ה
הגלקסי S6 עוד לא הושק, אבל סמסונג כבר מרוצה


חודש פברואר לא היה מוצלח עבור סמסונג. על פי דוח של גרטנר, יצרנית הסלולר הדרום קוריאנית איבדה את ההובלה שלה בשוק הסמארטפונים העולמי, כשאפל הפכה לחברה שמכרה את כמות המכשירים הגבוהה ביותר ברבעון האחרון של 2014 - 74.8 מיליון מכשירי iOS לעומת 73 מיליון מכשירים של סמסונג.

אולם, נתונים חדשים שמגיעים מהחברה יכולים לספק לה קצת נחמה; גם אם רגעית. על פי נתונים שהודלפו מהחברה, היקף ההזמנות למכשירים החדשים שחשפה בשבוע שעבר - הגלקסי S6 והגלקסי S6 Edge, הגיע לשיא. כך עולה ממקור בכיר בחברה, שהתראיין בעילום שם ל-The Korea Times.

לדברי המקור, "סמסונג קיבלה כ-20 מיליון הזמנות מוקדמות ממפעילות סלולריות ברחבי העולם עבור שני המכשירים - 15 מיליון מכשירי גלקסי S6 ו-5 מיליון מכשירי גלקסי S6 Edge". בכיר אחר, שהתראיין באופן רשמי, הוסיף כי "למען האמת, היקף ההזמנות המוקדמות עבור שני המכשירים מצד הלקוחות הגדולים שלנו גבוה מאוד".

את הנתונים הללו יש לקחת בעירבון מוגבל. מדובר כאמור בהזמנות מצידן של מפעילות סלולריות, ולא בביקוש שהגיע מצד הצרכן הסופי (קרי מכירות בפועל), כך שניאלץ להמתין לנתוני המכירות הרשמיים בשביל לקבוע האם מדובר בהצלחה מסחררת. אולם, כרגע סמסונג יכולה להיות קצת מרוצה.
.

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד