י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

היתרון האווירי: 3,000 שעות טיסה מבצעית • צפו

ביחידה האווירית של משטרת ישראל ערכו סיכום שנת 2014, עם 3,000 שעות טיסה ופעילות מגוונת

צלם:shutterstock
צלם:shutterstock


היום (שלישי) נערך ביחידה האווירית של משטרת ישראל סיכום שנת 2014, במעמד מפכ"ל המשטרה רנ"צ יוחנן דנינו, ראש אג"מ ניצב אהרון אקסול ובהשתתפות טייסי היחידה. במהלך הסיכום סקר מפקד היחידה נצ"מ ניר רוזנטל את פעילות היחידה בשנה החולפת.

במהלך השנה החולפת ביצעו טייסי היחידה האווירית של משטרת ישראל לא פחות מ-3,000 שעות טיסה מבצעיות. פעילות היחידה משקפת עשייה רבה ומגוונת למען ביטחון הציבור, אכיפת החוק ושמירה על הסדר הציבורי.



היחידה האווירית ממלאת תפקיד חשוב במאבק בתאונות הדרכים. טייסיה טסים מעל כבישי הארץ ומדווחים לשוטרי אגף התנועה על עבירות בריונות כביש המסכנות את חיי המשתמשים בדרך.

במסגרת פעילות זו הורדו מהכביש במהלך השנה החולפת כ-500 נהגים שנצפו מבצעים עבירות כגון חציית קו הפרדה לבן, עקיפות מסוכנות וכו'. במהלך אירועי הפרות סדר טסים מסוקי היחידה מעל אזור ההתפרעויות לטובת סריקות אחר חשודים, איתור התארגנויות לחסימות כבישים והכוונת הכוחות המבצעיים.

בנוסף לכל אלו פועלת היחידה גם בתחום החיפוש אחר נעדרים. טייסי היחידה מוזנקים לסייע בחיפושים בעת סיכון ממשי וקושי באיתור בתא שטח גדול ומורכב. סיוע זה הביא לאיתור והצלת חייהם של 11 נעדרים. הסיוע ליחידות הפועלות על הקרקע ניתן גם במקרים של שריפות גדולות, ע"י הכוונת הכבאיות לנקודות הקריטיות למניעת התפשטות האש.
נעדרים יחידה אוויר משטרה טיסות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד