כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

לפיד: "אני לא הייתי בעד סנקציות פליליות"

בסיבוב פרסה מפתיע, יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד, מתקרב לחרדים ומתנער מהסנקציות הפליליות בחוק הגיוס: "אנחנו לא דרשנו את זה בכלל. הסנקציות הכלכליות יעילות פי כמה - מי שדרש סנקציות פליליות הוא היועץ המשפטי לממשלה, שאמר שהחוק לא יעבור בג"צ" • מוסיף: "אני לא פוסל את החרדים ואת נתניהו - אני נגד פסילות והחרמות"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90


מאותת לחרדים? יו"ר יש עתיד יאיר לפיד אומר הערב (ג') בראיון לחדשות 2 כי יש עתיד לא נלחמה על סנקציות פליליות אלא היועץ המשפטי לממשלה, הוא שעמד על כך.

האם לפיד סולל את הדרך לאפשרות לשבת בממשלה יחד עם החרדים?

לפיד אומר הערב "אני לא פוסל את החרדים ואת נתניהו - אני נגד פסילות וחרמות, אבל יש משפט שחבל שהרצוג לא אומר: "אני יעשה הכל כדי שבנימין נתניהו לא יהיה ראש ממשלה".

"אני אמרתי על בימת הכנסת", המשיך, "שסנקציות פליליות אינן מטרה בשבילי, אנחנו לא דרשנו את זה בכלל. הסנקציות הכלכליות הם הרבה יותר יעילות.

"מי שדרש סנקציות פליליות זה היועץ המשפטי לממשלה שאמר שהחוק לא יעבור בג"צ, והבג"צ לא יאפשר להוריד אותם.

"למה נתניהו והרצוג הבטיחו לחרדים להוריד את הסנקציות הפליליות?", הוסיף, כשהוא מזכיר את ההבטחה שנתן לראשונה נתניהו ב'בחדרי חרדים', "כי הם יודעים שבג"צ לא יאפשר. בוועדת פרי שהיא עשתה את חוק השיויון בנטל, יש עתיד לא הביאה לשם סנקציות פליליות. הסנקציות הלכליות יעילות פי כמה".
לפיד חרדים גיוס כנסת בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד