י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

אברך שהיכה קשישה בנחלאות - הולך לכלא

שלוש שנות מאסר נגזרו על אברך שהיכה קשישה, שנחשדה במעורבות ברשת תוקפי ילדים בשכונת נחלאות בירושלים

אברך שהיכה קשישה בנחלאות - הולך לכלא

שלוש שנים אחרי, נגזרו שלוש שנות מאסר לחרדי תושב ירושלים, שנאשם והורשע בעבירות של אלימות ואיומים נגד קשישה בת 72 בשכונת נחלאות בעיר. הנאשם זוכה מעבירת הגניבה שיוחסה לו בכתב האישום.

הסיפור החל לפני כ-3 שנים, באדר תשע"ב הותקפה קשישה בת 72 בביתה ברחוב עזריאלי בנחלאות, שנחשדה על ידי מספר תושבי השכונה כי היא חלק מרשת של תוקפי ילדים שפעלה בשכונה ובביתה בוצעו הפגיעות בילדים על ידה וע"י אחרים, כן הטיפה לילדים לנצרות.

על פי כתב האישום, הנאשם הצטייד בגרב ניילון וכפפות, הגיע יחד עם אחרים לבית הקשישה. על פי התכנית, שניים מהם יכו את האשה ושניים יערכו חיפוש קפדני בבית על מנת למצוא את המרתף, המנהרות ותיעוד וידאו למעשים שבוצעו בשכונה. הארבעה נכנסו לבית רעולי פנים ומצוידים במוטות ברזל, כפפות ואזיקונים.

אחד מהארבעה דפק בדלת בפנים גלויות, המתלוננת פתחה את הדלת, הארבעה התפרצו לבית, דחפו את המתלוננת עד שנפלה ארצה והכו אותה נמרצות בכל חלקי גופה. המתלוננת צרחה מכאבים, הארבעה חסמו את פיה באמצעות צעיף שהיה על צווארה, כפתו את ידיה ורגליה באמצעות אזיקונים והושיבו אותה על כסא. שניים מהם המשיכו להכותה בכל חלקי גופה, הנאשם ואחר ערכו חיפוש בבית שלא העלה דבר.

הארבעה תחקרו את המתלוננת, אשר הכחישה שיש אצלה בבית מרתף, מנהרות או תיעוד בווידאו של פגיעות בילדים. הארבעה המשיכו להכות את המתלוננת ואחד מהם תיעד את המתרחש בווידאו. בהמשך, זרקו הארבעה את המתלוננת על המיטה כשפניה כלפי מטה ועזבו את המקום.

הקשישה הצליחה לצאת מהבית לאחר דקות אחדות, בעודה כפותה ולהזעיק עזרה. אולם הארבעה החליטו לחזור ולפגוע בה באופן חמור יותר. אז הבחינו בה במפתן הבית, משכו אותה בכוח ובאיומים בחזרה לבית, הושיבו אותה על כסא, חסמו את פיה בשנית עם הצעיף ואזקו אותה באופן שידיה היו אזוקות לרגליה מאחורי גבה ולכסא. בין לבין, נשמעו דפיקות בדלת, אחד מהארבעה פתח את הדלת ואמר לחברתה של המתלוננת שבאה להביא לה טלפון נייד, שהמתלוננת מתקלחת וסגר בפניה את הדלת. המתלוננת נאנחה מכאבים וניסתה להזהיר את חברתה לבל תיכנס.

החברה המתינה בקרבת מקום. בחלוף זמן קצר, יצא שוב אותו אחד חזרה לחברה, אמר לה שהמתלוננת חשה שלא בטוב ואינה יכולה לקבל אורחים, נטל ממנה את הטלפון, החברה עזבה את המקום והוא נכנס לבית. הטלפון לא הושאר בבית. בשלב זה, הרימו הארבעה את רגליה של המתלוננת על כסא נוסף והנאשם הכה את המתלוננת ברגלה באמצעות מוט ברזל מספר פעמים עד שנשברה. הארבעה שברו את ידה של המתלוננת והמשיכו להכותה. סמוך לשעה 22:00, הפילו הארבעה את המתלוננת לרצפה, ערמו על גופה כסאות ועזבו את הבית. המתלוננת נותרה שרועה על הרצפה מבלי יכולת לזוז, חבולה קשה ומדממת עד שנתגלתה בידי אחד השכנים.

על הנאשם נגזרו 36 חודשי מאסר בפועל, 12 חודשי מאסר על תנאי למשך 3 שנים מיום שחרורו מן המאסר, שלא יעבור עבירת רכוש או אלימות מסוג פשע. עוד נגזר עליו פיצוי למתלוננת בסך 20,000 ש"ח.
מאסר חרדי משטרה אלימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד