י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הטיפים שיחסכו לכם כסף בטיול לחו"ל

חופשה נעימה היא גם כזו שכרוכה בהוצאות סבירות • להלן כמה טיפים שיאפשרו לכם לבלות בחו"ל בלי להכביד יותר מדי על הכיס

  • כ' אדר התשע"ה
.
.





טיסה לחו"ל כרוכה בדרך כלל בלא מעט הוצאות. גם אם השגתם את הדיל המשתלם ביותר לטיסה ומלון, עדיין תתבקשו לשלם לא מעט עבור כרטיסי כניסה למוזיאונים ואטרקציות, נסיעות במוניות, ארוחות, מופעי תרבות, שיחות טלפון וכל זה עוד לפני שהזכרנו את השופינג.

*** הכתבה בשיתוף ארקיע

היכנסו ללשכה

לשכות תיירות מקומיות פועלות כמעט בכל עיר אירופאית שמכבדת את עצמה. במדינות מסוימות תוכלו למצוא לשכות תיירות גם בעיירות ובכפרים קטנים. גם אם התכוננתם היטב לנסיעה שיננתם את מפות הדרכים וחיפשתם ברשת את המקומות הטובים ביותר לבקר, לאכול, לשתות או לישון בהם, שווה להיכנס ללשכות התיירות האלה, להצטייד במפות הניתנות ללא תשלום ולברר אילו אירועים חינמיים מתקיימים באזור בעת שהותכם בו.

הכינו את הכרטיסים

אם אתם מתכננים לבקר במספר אטרקציות ומוזיאונים, דעו כי תוכלו לחסוך לא מעט על ידי שימוש בכרטיסים משולבים למוזיאונים או לתחבורה ציבורית. זה קיים בכל יעד, כמעט. Oslo Pass, למשל, מציע למבקרים בבירת נורבגיה כניסה חופשית ליותר משלושים מוזיאונים, שימוש ללא הגבלה בתחבורה ציבורית וחניונים עירוניים ועוד. אם אתם טסים לברלין Berlin Welcome Card, יעניק לכם נסיעות ללא הגבלה בתחבורה הציבורית, הנחות בדמי כניסה לאטרקציות ומוזיאונים, הנחות במסעדות והטבות שוות נוספות.

חסכו בדלק

השתדלו ללכת ברגל, ככל שמזג האוויר, השרירים ולוחות הזמנים שלכם יאפשרו. בדרך זו תוכלו גם לחסוך כסף וגם להכיר את העיר מקרוב ולהגיע למקומות שלא הייתם מגיעים אליהם בדרך אחרת. אם אין לכן ברירה, העדיפו תמיד את התחבורה הציבורית על פני השימוש במוניות. רכישה של כרטיס משולב לתחבורה הציבורית לעשרים וארבע שעות, שלושה ימים ואפילו שבוע, תהיה ברוב המקרים חסכונית יותר מאשר רכישת כרטיסים לכל נסיעה בנפרד.

התנהגו כרומאים

"ברומא התנהג כרומאי", גורסת האמירה העתיקה, אבל היא אינה מוגבלת רק לרומא. היכרות עם המנהגים המקומיים בכל עיר בעולם, עשויה להביא לחיסכון ניכר בהוצאות. היכנסו לברים המקומיים בסוף יום העבודה כדי ליהנות ממחירים מוזלים, עקבו אחר לוח אירועי הספורט הפתוחים לקהל ללא תשלום או בתשלום סמלי, ואם תראו פרסומים אודות ירידים או פסטיבלים מקומיים, אל תתעלמו מהם. הפעילויות הללו יעניקו לכם תובנות ייחודיות על העיר ועל תושביה, לפחות כמו ביקור במוזיאונים שלה.

דברו חכם

מחירי השיחות בטלפונים סלולריים בחו"ל עדיין גבוהים מאוד, לכן אם אתם מעוניינים לחסוך בהוצאות, גשו לאחת החנויות המקומיות ורכשו כרטיס סים מקומי לגלישה בלבד. אם אתם יכולים להחליף את הסים בעצמכם, נהדר. אם אינכם יכולים לעשות זאת, תוכלו לרכוש יחידת וויפי ניידת. את השיחות שלכם עם חברים ובני משפחה תוכלו לבצע באמצעות אפליקציית התקשורת החביבה עליכם ביותר ולחסוך לא מעט.
.

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד