י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

סיטי ברייק בירושלים: מלון לאונרדו פלאזה

אלי שלזינגר יצא לחופשה מפנקת ומושלמת - של יום אחד במרכז ירושלים, וחזר עם תובנות חיוביות • ביקורת מלונות

סיטי ברייק בירושלים: מלון לאונרדו פלאזה


מחפשים לשבור את השגרה מבלי להתנתק ממש מהעיר?

רשת מלונות 'פתאל' מציעה לכם חופשה אורבנית קרובה לבית.

יצאנו לבדוק; מבלי להתארגן יותר מידי, נסעתי עם זוגתי לבית המלון לאונרדו פלאזה בירושלים, הממוקם במרכז עיר הבירה, מרחק של פחות משעה מהבית.

חופשת סיטי ברייק, היא חופשה כאלו שבתוך שגרת חיים, עבודה, ילדים. מבלי לתכנן את החופשה יותר מידי ומבלי להתרחק קילומטראז' של ממש ממקום המגורים. לא הרחקנו לים המלח וגם לא לאילת, הסתפקנו בנסיעה לעיר הבירה.


ארזנו תיק קטן, 2-3 בגדים והרבה מצב רוח טוב. בפתח קידם את פנינו צוות המלון, ונשלחנו לקומה ה-21, המשקיפה על פני חלק נכבד מהעיר. את 24 השעות, העברנו בעיקר במרגוע, באווירה טובה ובאוכל מפנק עם משגיח כשרות צמוד.

למרות שהמשרד נמצא במרחק קטן, העדפתי לטפל בדברים הדחופים מתוך טרקלין עסקים יוקרתי בלובי המלון, המציע שירותי משרד מגוונים (מחשב, מדפסת, פקס, אינטרנט), לקיים פגישות עבודה, להתעדכן בנושאים שונים באמצעות עיתונים ומגזינים מהארץ ומחו"ל, וליהנות מארוחות קלות.

אבל למה להתעסק בעבודה אם אני בחופשה? נכון שכירושלמי אני מכיר היטב את האיזור, אך למי יש זמן לטייל ביום יום.

בצמוד למלון משתרע גן העצמאות, ובצידו השני בית הכנסת הגדול. במרחק הליכה, הגענו לשכונת ממילא, לעיר העתיקה ולתפילה בכותל המערבי.


החדר בקומה ה-21, מאובזר היטב, יש גם פינת עבודה עם שולחן ומסך נפרד. לא מעט התארחתי בבתי מלון, אך תמיד זה היה בפאתי הארץ ובחו"ל. הופתעתי לטובה מגודל החדר, מההקפדה על האסתטיקה, המצעים הצחים והאווירה השקטה - בתוך עיר הבירה - אך בקומה הגבוהה ניתן לשמוע רק את הרוגע שהיא משדרת.

מהחלון נשקף מראה הכותל המערבי והר הבית, הר הזיתים, ממילא, מוזיאון רוקפלר, מגדל דוד, בית כנסת החורבה, ועוד ועוד...

חדר האוכל, מעניק תחושת שובע עוד לפני שמתחילים לאכול. בר ענק מציע את כל מה שרק חשבתם עליו. אוכל טרי ומדיף ריח מגרה, מנות ראשונות, סלטים, עיקריות ושלל מטעמים.

האמת, בקושי אכלתי מהקינוחים המגרים, היות ואני מוגבל בכמות האוכל שגופי מסוגל לספוג. אך למרות זאת, לא פספסתי לבסוף את מבחר פירות העונה... צוות המלון נמצא שם בכל רגע נתון, מפנה צלחות מיותרות משולחנות הסועדים, ומאפשר המשך העמסת צלחות נוספות.


לאחר 24 שעות, בהן היה זמן רק לזוגיות - ועל כל השאר היו אחראים צוות המלון, עזבנו בצער את החדר, נפרדים מאי של שקט בתוך סערת העיר.

אתם יודעים, אחרי החופש תמיד יש חשק לעוד, בפרט אם הוא היה קצר. אבל, היות והוא תוכנן רק יומיים לפני, ולא ממש התנתקנו מהשגרה, קל היה לחזור עוד באותו היום לעבודה, כאשר בראש אנו כבר מתכננים את הבריחה הבאה לסיטי ברייק.
מלון לאונרדו זוגיות ירושלים נופש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד