כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

דאגה בליכוד: הרצוג מוביל בסקרים • וידאו

נתוני הסקרים האחרונים המראים על התחזקות 'המחנה הציוני' בראשות הרצוג מביאים את מפלגת השלטון להחריף את הטון • בתשדיר בחירות חדש הם מדמים תוצאות מדגם במוצאי יום הבחירות, בו הרצוג מוביל והולך להקים ממשלת שמאל עם לפיד, כחלון והרשימה הערבית • הליכוד: "כשהימין התפצל ב-92 קיבלנו את אוסלו, וב-99 - את ממשלת ברק"

נתניהו או הרצוג ולפיד? פלאש90
נתניהו או הרצוג ולפיד? פלאש90


בעקבות הסקרים שהתפרסמו בימים האחרונים בהן נצפית ירידה במספר המצביעים ל'ליכוד', פרסם היום בצהריים (ד') מטה ההסברה של הליכוד סרטון שבו מדגים את פרסום המדגם שבסיום יום הבחירות, ובו 'המחנה הציוני' מוביל ומקים ממשלה יחד עם 'יש עתיד' וכחלון.

בסרטון, שנועד לעורר מצביעים אדישים או כאלה שבורחים למפלגות נישה שלא בהכרח יחברו לממשלת ימין, קוראים בליכוד למצביעי הימין לחזק את מפלגת השלטון.

דאגה בליכוד: הרצוג מוביל בסקרים • צפו


בליכוד אומרים: "אם לא ייסגר הפער בין הליכוד למפלגת העבודה - יש סכנה אמתית שציפי ובוז׳י יהיו ראשי ממשלה ברוטציה, בגיבוי המפלגה הערבית.

"הפעם אין פריבילגיה להצביע למפלגות קטנות במחנה הימין. מה גם שליברמן וכחלון בכלל לא מתחייבים שילכו עם הליכוד. כשהימין התפצל ב-92 זה הביא להסכם אוסלו, וב-99 זה הביא לממשלת ברק".

במפלגה מוסיפים עוד כי "הדרך היחידה למנוע מציפי ובוז׳י להיות ראשי ממשלה ברוטציה היא להצביע ליכוד. רק הצבעה לליכוד תביא לסגירת הפער בין הליכוד לעבודה, ותמנע הקמת ממשלת שמאל בתמיכת הערבים, מרצ ולפיד".
הרצוג לבני לפיד נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד