כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

פנסיונרים ממרכז הארץ זכו ב-56 מיליון ש"ח

"אני לא איש דתי, אך אדם עם אמונה בבורא עולם וכנראה שהפעם הוא עזר לי ושמע את תפילתי"

צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי
צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי


זוג פנסיונרים, בגילאי 67, הם הזוכים המאושרים ב-56 מיליון ₪ בהגרלת הלוטו שהתקיימה במוצאי שבת האחרונה. כשהוא נרגש ועדיין מתקשה לעכל את דבר זכייתו, הגיע היום (רביעי) בשעות הבוקר לבית מפעל הפיס הזוכה, מלווה באשתו, להציג את הטופס הזוכה.

הזוכה שלח טופס דאבל לוטו שיטתי 9 לוטומטי בסכום של 493.20 ₪. בגין הטופס השיטתי הוא זכה בנוסף לפרס הראשון גם בפרסי משנה בסך כולל של 211,908 ₪.

הזוכה, שכיר לשעבר, נשוי בעל משפחה ברוכת ילדים, סיפר כי שלח את הטופס ביום יום שישי, יום לפני קיום ההגרלה, ללא תחושה מיוחדת: "אני לא איש דתי, אך אדם עם אמונה בבורא עולם וכנראה שהפעם הוא עזר לי ושמע את תפילתי".

מה עבר עליך מאז שנודע לך על הזכייה?

"ביום ראשון נגשתי לדוכן הפיס הסמוך לביתי, לקחתי את התוצאות וחזרתי הביתה. בדקתי את הטופס והחוורתי, כשהבנתי שאני הזוכה בפרס הראשון.

"קבלתי פיק ברכיים וכך ישבתי שעה, לא מאמין למה שרואות עיני. בדקתי עוד 20 פעמים את הטופס בכדי להיות בטוח שאכן המספרים בטופס הם המספרים הזוכים. לאחר מכן שתפתי את אשתי בבשורת הזכייה. החלטתי, שדבר ראשון צריך להירגע, הכנסתי את הטופס לארנק, ושמרתי על הארנק מכל משמר.

"המשכתי להתנהג כרגיל, והדבר היחיד שהשתנה הייתה תחושת ההתרגשות. גם בלילות לא נרדמתי וכל הזמן חשבתי על הזכייה. רציתי להגיע אתמול לבית מפעל הפיס, ביום שלישי, יום שהוא 'פעמיים כי טוב', אך דחיתי את בואי ביום נוסף בגלל ההתרגשות".

מה תעשה עם הכסף?

"אני עדיין לא מעכל את הזכייה, עדיין לא החלטתי. נפקיד את הכסף בבנק, ויש לי זמן לחשוב. ברור שנעזור לילדים. אני עדיין לא חושב אפילו על חופשה במלון בגלל ההתרגשות".

חלומות?

"להמשיך בזוגיות טובה, להמשיך בשגרה ולכלכל את הצעדים הכלכליים בתבונה".
לוטו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד