כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

רוצחי 'מרגל המוסד' בדאע"ש - אזרחי צרפת

בכיר צרפתי אישר כי שני הפעילים שנצפו בסרט ההוצאה להורג של הצעיר הישראלי מירושלים הם בעלי אזרחות צרפתית

רוצחי 'מרגל המוסד' בדאע"ש - אזרחי צרפת


בסרטון שפרסם אתמול (ג) ארגון הטרור דאעש, נראית לכאורה הוצאתו להורג של מוחמד מוסלם, צעיר פלסטיני בן 19 תושב שכונת נווה יעקב ירושלים. הילד והמבוגר שנראים בסרט, זוהו כאזרחים צרפתים.

בכיר צרפתי אישר בשיחה עם עיתונאים כי שני פעילי דאע"ש שהוציאו להורג את מוחמד מוסלם, שנטען כי הוא סוכן מוסד ישראלי, הם בעלי אזרחות צרפתית.

חוקרים טוענים שהג'יהאדיסט המבוגר מבין השניים הוא גיסו של המחבל מוחמד מראח, שביצע את הפיגוע בבית הספר היהודי 'אוצר התורה' בטולוז לפני כ-3 שנים, שם נהרגו שבעה בני אדם.



למרות שהילד מתוודה בסרטון ואומר: "אבא עבד עם המוסד", בראיון לגלי צה"ל טען הבוקר האב, סעיד, כי לא היו דברים מעולם, וכי דאעש שטפו לו את הראש. "לא יודע איך שטפו לו את הראש, איך נתנו פה כדורים לפני הטיסה, לא יודע מה עשו לו. הוא אומר שאמרו לו גן עדן, בנות, וילות, כסף. הבטיחו לו דברים חבל על הזמן", סיפר האב.

"מה היה חסר לו פה? היה משרת בשירות לאומי. אני עובד, אחים שלו עובדים, אמא שלו גם עובדת", סיפר האב והתייחס לטענות הארגון על גיוסו למוסד: "מוסד? מה מוסד, מוסד יגייס ילד בן 19, לא יודע מהחיים שלו?". הוא הוסיף וסיפר על בנו: "בנאדם שהיה כל הזמן עם הראש למעלה, כולם אהבו אותו. אין, מי שהכיר את מוחמד, כולם אהבו אותו".
דאעש הרג צרפת רצח מרגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד