י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

צפו: כך נראית החנות הפיזית הראשונה של גוגל

צפו: כך נראית החנות הפיזית הראשונה של גוגל

  • כ' אדר התשע"ה
צפו: כך נראית החנות הפיזית הראשונה של גוגל


לא רק אפל. גוגל פתחה את החנות הפיזית הראשונה שלה בלונדון, באזור הידוע בריבוי של חנויות טכנולוגיות. אולם, בניגוד לחנויות אחרות כדוגמת האפל סטור, שמתמקדות בהצגת מכשירים חדשים ותו לא, ענקית האינטרנט תאפשר ללקוחות ליהנות ולחוות ממוצריה באופן ייחודי.

כך, לקוחות שייכנסו לחנות יוכלו "לעוף" מעל מקומות שונים בעולם באמצעות שירות Google Earth, טאבלט שיאפשר להם לנווט ומסך ענק שיוצב בחנות. כמו כן, לקוחות יוכלו להדגים את היכולות האמנותיות שלהם באמצעות קיר מיוחד - Doodle Wall, שיאפשר להם לשרבט עליו בספריי ייעודי.

לדברי גוגל, קצב החדשנות של החברה, שבא לידי ביטוי בהשקה מתמשכת של מכשירים חדשים, הוא מדהים, אבל חוויית הקנייה של צרכנים לא השתנתה בשנים האחרונות. "החנות הזו תאפשר לנו להציע לאנשים מקום שבו הם יכולים לשחק, להתנסות וללמוד על מה שיש לגוגל להציע".

במקביל, לקוחות שייכנסו לחנות יוכלו כמובן להתנסות במוצרים החדשים שענקית האינטרנט מציעה למשתמשיה, בהם טאבלטים, שעונים חכמים, סמארטפונים ומחשבי כרומבוק.

בעתיד, גוגל מבטיחה כי היא תקיים בחנות שיעורי העשרה, לדוגמה כיצד ניתן לשמור על הפרטיות ברשת וכיצד ניתן להפעיל כמה מכשירים ביחד כדי להעשיר את החוויה הדיגיטלית. כמו כן, ילדים יוכלו ללמוד ממומחי מחשבים את יסודות התכנות.
123

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד