י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

כחלון נגד לפיד: "הוא חוזר על השקר 3 פעמים"

במסגרת ועידת הפיננסים, תקף יו"ר כולנו את שר האוצר לשעבר: "חושב שאם יחזור על שקר 3 פעמים זה יהפוך לאמת"

כחלון. צילום: פלאש90
כחלון. צילום: פלאש90


יו"ר סיעת כולנו, משה כחלון, תוקף הבוקר (ה) את יו"ר יש עתיד יאיר לפיד במסגרת ועידת הפיננסים. לדבריו, "לפיד חושב שאם חוזרים על שקר שלוש פעמים - הוא הופך לאמת".

"בדקנו את הנתונים של לפיד על התחלות בניה, הוא מספר על 7,500 יחידות דיור בקרית גת - "מגפיים בבוץ" הוא אומר. בפועל שווקו רק 20% והתחילו לבנות 0.

"אני רק לא מבין למה לפיד לא התפטר קודם. אתם שומעים את לפיד אומר שיווקנו, בנינו, עשינו, אבל בפועל הם רק הגדילו את המחסור בדירות. זה שאתה חוזר על שקר שלוש פעמים לא הופך אותו לאמת.

"התירוץ של לא נתנו לי הפקידים הוא הסיפור הכי מגוחך שיש. אל תאמינו למי שאומר לכם שהפקידים לא נתנו לו. אם מישהו חושב שהגלגלים של הכלכלה הישראלית לא חורקים אז הוא טועה. אנחנו לקראת קסטסרופה כלכלית וכולם מספרים לציבור סיפורים.

"שלושה בנקים אוחזים ב-75% מהשוק. לפיד לא יודע שזה שוק ריכוזי?? ביבי לא יודע את זה? בנט לא יודע את זה? הם יודעים את זה טוב מאוד אבל מעדיפים לדבר על דברים אחרים. בנק הפועלים מרוויח 5,028 שקל לדקה רק ממסחר בכסף. כולם מפחדים לדבר על הדברים שאין להם פתרונות אליהם.

"בשבוע הקרוב תשמעו ספינים כל רגע. אני עומד כאן ומתחייב בפניכם. למפלגת כולנו אין דיל עם אף אחד. הדיל היחד שיש לנו זה הדיל עם הציבור. הדיל להורדת מחירי הדיור וצמצום הפערים החברתיים. אני מוכן לסגור דיל בתנאי אחד. שמישהו יתחייב בפני ויגיד - אני הולך להילחם במונופול של הבנקים, במונופול של מינהל מקרקעי ישראל, הולך לאמץ רפורמה בדיור ולפתוח את השוק לתחרות".
כחלון לפיד בניה מגפיים כולנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד