כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

דיווח: בורסלינו העולמית בדרך לפשיטת רגל

פרסום ראשון • סיום 'מחאת הבורסלינו' הישיבתית: עיתוני איטליה מדווחים כי יצרנית הכובעים הגדולה בעולם ניצבת בפני פשיטת רגל, ואף הגישה בקשה להגנה מפני נושים • ל'בחדרי חרדים' נודע כי חנויות כובעים בישראל שעודכנו על הקשיים הצפויים מבעוד מועד - רכשו מלאי גדול של המותג

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90


האם חברת הכובעים האיטלקית בורסלינו Borsalino עומדת בפני פשיטת רגל? על פי דיווחים באתרי החדשות הגדולים באיטליה, בעקבות סכסוכים בין בעלי המניות בחברת הענק, היא צפויה להכריז על פשיטת רגל.

על פי הדיווחים, במפעל עובדים עדיין כרגיל, ומצד שני מנסים לנקות את החובות שהותיר אחריו השותף הבכיר בתקווה לשרוד.

החברה, שנוסדה בשנת 1857, הוציאה הודעה כי היא ניצבת בפני קשיים כלכליים, ועל פי הדיווחים בעיתונות האיטלקית כבר ביקשה הגנה מנושים.

אחדים מבעלי חנויות הכובעים בישראל, שעודכנו מבעוד מועד על הקשיים הצפויים, רכשו מלאי גדול שיספיק להם לתקופה ארוכה. עם זאת, הרכישה נעשתה כרגיל באמצעות היבואן היחיד של בורסלינו בישראל.

כובעי חברת בורסלינו פופולרים בין השאר בציבור החרדי ליטאי, והיו תקופות בהן המותג בורסלינו היה המוביל בשוק בישראל.

דובר 'בורסלינו ישראל', מוישי מילר, מסר בתגובה: "אנו נפנה ליצרנית באיטליה כדי לקבל פרטים, ונשוב אליכם בהקדם".

כזכור, לפני מספר חודשים ההחילה 'מחאת הבורסלינו' בהיכלי הישיבות כנגד החברה - בה מחו בחורי הישיבות על "העלייה הדרסטית" כהגדרתם של מחירי הכובעים.

המחאה שנחשפה ב'בחדרי חרדים' זכתה להדים עצומים ועשרות אלפי חתימות נאספו במטה להוזיל את מחירי הכובעים בטענה כי חברת בורסלינו דורשת מחיר מופרז על כובע.
בורסלינו כובעים בחורי ישיבות מחאה פשיטת רגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד