כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

ימימה מזרחי: "המזוזה לא רוצה שהוא ינשק אותה"

מאות נשים הגיעו לכנס הנשים של 'יחד' בראשות הרבנית צביה אליהו וציפי ישי אשתו של אלי ישי • הרבנית מזרחי תקפה את גרבוז

יאיר גרבוז
יאיר גרבוז


הרבנית ימימה מזרחי השתתפה בכנס נשים של תנועת 'יחד' אמש (ד') ואמרה כי התנועה ראויה ל"הערצה אדירה". הרבנית מזרחי התייחסה גם לסערת דבריו של יאיר גרבוז ואמרה כי היא "לא בטוחה שהמזוזה רוצה שהוא ינשק אותה".

באירוע, שאורגן בידי מטה הנשים של המפלגה בראשות ציפי ישי, רעייתו של יו"ר המפלגה ח"כ אלי ישי, הושמעו דברי ברכה מפי הרבנית צביה אליהו, רעייתו של הראשון לציון הרב מרדכי אליהו זצוק"ל, אשר קראה להצביע למפלגה.

הרבנית ימימה מזרחי דיברה בפני הקהל הרב והתייחסה לתקופת הבחירות ולמפלגת יחד: "בתקופה הזאת החמץ האמיתי זו המחלוקת. מחלוקות שהולכות וטופחות ואין לך חמץ יותר מזה. אני חייבת לומר על אף שאני לא מזוהה פוליטית עם אף אחד, שבמקום הזה אני רואה מלחמה על ההתנקות הזאת, לנסות ולהיות נקיות. לא להיכנס לגועל נפש זה בכלל לא פשוט, וזה באמת ראוי להערצה אדירה. ראיתי את זה כבר תקופה ארוכה ולזה קוראים ניקיון פסח".

בהמשך דבריה התייחסה הרבנית מזרחי לסערה סביב דברי איש השמאל יאיר גרבוז: "קרה משהו שלא חלמתי שיקרה בהיסטוריה. בא מישהו מאוד אינטלקטואלי ואמר במוצאי שבת בכיכר רבין, בשביל מה צריך מזוזה, ואיזה אהבלים אלו שמנשקים מזוזה. זו כביכול שאלה אינטלקטואלית, הרי הקב"ה נורא גדול, אז למה אתה מקטין אותו למזוזה קטנה ומנשק אותה? אז אני רוצה להגיד ליאיר גרבוז, אני לא רוצה לפגוע בו, אבל אני לא בטוחה בכלל שהמזוזה רוצה שהוא ינשק אותה".

ציפי ישי: "כוחו של מרן היה ביכולת לפלס דרך אל ליבם של כל היהודים. מאות אלפים שצעדו אחר מיטתו של מרן מוכיחים כי למרות שהיה נראה לפעמים שמרן שייך רק לציבור מסוים, הוא היה של כל עם ישראל".
גרבוז ימימה יחד ציפי ישי צביה אליהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד