י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

"נמשיך לשלב את בוגרות לוסטיג בתפקידי ניהול בבנק"

תואר יוקרתי עם אופק: מנכ"ל קבוצת הבינלאומי שיבחה בדבריה את בוגרות קמפוס לוסטיג, והודיעה כי הבנק ימשיך את שיתוף הפעולה וקליטת הבוגרות

המשתתפים בכנס
המשתתפים בכנס


"אנו נמשיך ונשלב נשים חרדיות בוגרות קמפוס לוסטיג, בתפקידי ניהול בבנקים השייכים לקבוצת הבינלאומי. מדהים לראות 28 בוגרות חרדיות שמשולבות בתעשייה ובמינהל, בתפקידים בכירים, ועושות חיל ". אמרה השבוע רו"ח גב' סמדר ברבר-צדיק, מנכ"לית קבוצת הבנק הבינלאומי, בהשתתפותה כאורחת כבוד בטקס הענקת תארים בקמפוס לוסטיג השבוע.

זהו טקס הענקת תארי MBA במינהל עסקים, לבוגרות המחזור השני של התכנית להכשרת מנהלות חרדיות בקמפוס לוסטיג. בין אורחי הכבוד היו גם בוגרות לוסטיג שהגיעו לתפקידים בכירים במשק. ביניהן רו"ח מלכי אייכנשטיין, מנהלת שותפה במשרד רו"ח PWC, מ-5 הגדולים בארץ. רו"ח רינה טוקר, קצינת אשראי של הבנק הבינלאומי ורו"ח שרית זלצמן מנהלת בקרת אשראי של הבנק.

קבוצת הבינלאומי מעסיקה עשרות רבות של בוגרות לוסטיג, וכן הן מועסקות בחברות המחשבים המובילות, בתעשייה האווירית, בחברות הביטוח ובמשרדי רו"ח הגדולים. המעסיקים שבחו מאד את הרמה המקצועית והאישית וכן את היכולות של בוגרות לוסטיג להשתלב גם בתפקידי ניהול, ובקשו לצרף לשורותיהם בוגרות נוספות, בעלות המוניטין הגבוה.

בתוך כך, מנכ"ל סן-דיסק, מר שחר בר-אור, ציין באירוע "נשים בטכנולוגיה" שהתקיים בחברה, את ההשתלבות המוצלחת בחברה של בוגרות קמפוס לוסטיג, המכשיר מהנדסות תוכנה חרדיות מצטיינות, ואת השת"פ וההיערכות בסאנדיסק לקליטת סטונדטיות ובוגרות בתפקידי מחקר ופיתוח פרויקטים בחזית הטכנולוגיה המתקדמת . בחברת סן-דיסק, העוסקת בפיתוחים טכנולוגיים מהמתקדמים בעולם, עדיין אחוז הנשים העובדות במקצועות הטכנולוגיים הוא מועט ביותר, מצב המאפיין גם את שאר חברות ההייטק בארץ ובעולם. במטרה לעודד ולהגדיל את אחוז הנשים בטכנולוגיה, ארגנה סאנדיסק את הכנס.

גם מנכ"ל חברת ממ"ן, המפתחת תוכנות עבור התעשייה האווירית, מר רמי סרטני, ציין את 14 בוגרות לוסטיג העובדות אצלו בפיתוח טכנולוגי מתקדם, ומהוות לדבריו "את חוד החנית של התעשייה האווירית בתחום התוכנות". בוגרת לוסטיג אפרת יהודה, שקבלה אשתקד את פרס מנכ"ל התעשיה האווירית, על פרוייקט מצטיין שפתחה, קבלה מידי אורחת הכבוד, פרס הצטיינות, במהלך הטקס, מתנת בנק פאג"י.







כנס מכון לב שיווק אבי אורן בחדרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד