כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

ישי על הגג: "מבטיח לרדת אל העם גם אחרי"

יו"ר מפלגת 'יחד' הגיע עם ח"כ שטבון, ברוך מרזל ודודי שוומנפלד ל'זולה על הגג', ונפגש עם קבוצת חרדים עובדים • "אנשים צריכים להבין שיש פה משהו שונה וזה לא עוד מפלגה, כי מפלגות לא חסרות" • שטבון: "עוד 20 שנה הילדים שלנו לא יבינו מה זה אשכנזים ומה זה ספרדים" • סיקור ווידאו

אלי ישי. צילום: פלאש 90
אלי ישי. צילום: פלאש 90


אלי ישי גורף קולות אצל החרדים העובדים: 5 ימים לפני הבחירות, הגיע אמש (ה) ראש מפלגת יחד ח"כ אלי ישי עם ח"כ יוני שטבון, ברוך מרזל ודודי שוומנפלד למפגש עם עשרות חרדים עובדים במסגרת 'זולה על הגג' בירושלים.

ישי פתח את דבריו ואמר: "הקמנו תנועה כל כך חשובה, אני בתפקיד למעלה מ-30 שנה, וראיתי שאחד הדברים הקשים שצריכים לעשות, זה לאחד את עם ישראל, ולא משנה מאיזה קהל ומאיזה עיר, לא משנה אשכנזים או ספרדים, העיקר זה שכולם עם לב אחד וב'יחד', ורק כשאנחנו מאוחדים יש לנו את הזכות לעשות משהו שלא עשו כבר הרבה שנים. אני מבטיח שגם לאחר הבחירות אני ארד אל העם בכל עת ובכל זמן, ולא כמו שאר הפוליטיקאים האחרים שרק לפני הבחירות רואים אותם יורדים לעם, וזה החידוש של המפלגה הזאת..."

ישי על הגג: \"מבטיח לרדת אל העם גם אחרי\"


ח"כ ישי נשאל בעניין ההקלטות והשיב: "אני מעולם לא הקלטתי את מרן, וזה שאריה אומר מאה פעם שאני הקלטתי, לא עושה את זה אמת... אלו שמנסים להכפיש אותי, הם אותם אנשים שלחוצים מהצלחתי הקרובה בעז"ה".

לאחמ"כ נשא דברים ח"כ יוני שטבון: "אנחנו הולכים באמת ביחד ולא בשביל שום כותרת ואנחנו נהיה נאמנים לארץ ישראל ולא מסתכלים מה השמאל אומר, ואנחנו לא מוותרים על שום יהודי, אנשים צריכים להבין שיש פה משהו שונה וזה לא עוד מפלגה, כי מפלגות לא חסרות, פה מדובר בסלט אמיתי של כל עם ישראל, בעוד 20 שנה הילדים שלנו לא יבינו מה זה אשכנזים ומה זה ספרדים, יצחקו על זה שפעם פעם היה הבדל בין ספרדי לאשכנזי, לכן תזכרו כולם איפה התחיל המהפך האמיתי בציבור החרדי".

מועמד המפלגה ואיש התקשורת דודי שוומנפלד תקף בחריפות את מתנגדי מפלגת יחד ואמר: "יש קבוצות שחושבים שרק המרן או הראש ישיבה שלהם שווה, ומי שתומך בנו אפילו שמדובר בגדולי ישראל וראשי ישיבות הם כבר לא רבנים. בושה לאן הגיע החינוך של הפילוג והפירוד".
ישי שוומנפלד זולה גג שטבון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד