י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

ביבי: לפיד שותף טבעי; לשכתו: התכוון לליברמן

אומר לכל אחד מה שהוא רוצה לשמוע? פליטת פה מביכה של ראש הממשלה בראיון שהעניק הבוקר לרדיו דרום • "מה שהציבור לא מבין שהוא לא מקבל אותי ממילא ואם פער המנדטים לא ייסגר הוא יקבל את בוז'י וציפי שיעשו ביניהם רוטציה-מוטציה" • "אבל אני מצפה לראות מהשותפים הטבעיים שלנו מכחלון ולפיד שהם יצביעו בשבילנו" • האזינו

צלם:פלאש 90
צלם:פלאש 90


ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין היום (ו) לרדריו דרום, ואמר בין השאר את הדברים הבאים, במענה לשאלה האם העם רוצה ממשלת אחדות.

"אני לא חושב שזה מה שהעם רוצה, רוב העם רוצה אותי כראש ממשלה, כשאתה שואל את מי אתה רוצה כראש ממשלה הפערים עצומים. מה שהציבור לא מבין שרוב הציבור ימני ולא מבין שהוא לא מקבל אותי ממילא ואם פער המנדטים לא ייסגר הוא יקבל את בוז'י וציפי שיעשו ביניהם רוטציה-מוטציה. זה דבר רע.

"כראש ממשלה יצביעו למפלגה שלי, לליכוד. אני אקים ממשלה לאומית רחבה בשם הליכוד עם השותפים הטבעיים שלנו, אבל אני מצפה לראות מהשותפים הטבעיים שלנו מכחלון ולפיד שהם יצביעו בשבילנו לא כפי שאני שומע ממספר 2 של כחלון שהוא עושה עסקה עם הרצוג".

האזינו לדברים:


מתנועת הליכוד נמסר בתגובה: "בראיון בשידור חי לרדיו דרום התכוון ראש הממשלה לומר כי הוא מצפה מהשותפים הטבעיים שלנו - כחלון וליברמן - להודיע על תמיכה בנתניהו לראשות הממשלה. תוך כדי הדיבור ציין בשגגה ראש הממשלה את השם ׳לפיד׳ במקום השם ׳ליברמן׳. עמדתו החד משמעית של ראש הממשלה, שאותה הביע עשרות פעמים בחודשים האחרונים ובימים האחרונים, ברורה: יש עתיד היא מפלגת שמאל מובהקת, שתמליץ על בוז'י וציפי כראשי הממשלה ותשב רק בממשלת שמאל שתיתמך על ידי הערבים. ראש הממשלה נתניהו הודיע כי יקים ממשלה לאומית עם שותפינו במחנה הימין. הליכוד לא יישב בממשלת אחדות עם העבודה ולפיד".
נתניהו לפיד הקלטה כחלון שותפים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד