י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

לפיד מסית שוב: "ביבי ובוז'י מבטיחים לחרדים"

שר האוצר לשעבר ב'שבתרבות': "יש פה קבוצה שלמה שעד עכשיו חיה על חשבון משלם המיסים והיום הולכת לעבוד"

צלם:פלאש 90
צלם:פלאש 90

שלושה ימים לפני יום הבחירות: יו"ר מפלגת יש עתיד, יאיר לפיד, מחזיר את שיח שנאת החרדים לכותרות. בשבת תרבות שנערכה בראשון לציון בהנחייתו של חגי גולן אמר לפיד: "יש פה סוג מכירת חיסול. משני הצדדים. גם נתניהו וגם בוזי מבטיחים לחרדים מאחורי הקלעים ועכשיו גם לא מאחורי הקלעים, שהם יבטלו את השוויון בנטל".

לפיד הוסיף: "יש עלייה של כמעט 300 אחוז ביציאה של חרדים לעבודה. זה אומר שיש פה קבוצה שלמה שעד עכשיו חיה על חשבון משלם המיסים והיום הולכת לעבוד. את התהליך הזה אסור לעצור בסחטנות פוליטית ולא הגיוני שגם ביבי וגם בוזי יבטיחו מכירת חיסול את כל מה שחשוב לאזרחי ישראל".

בהמשך דבריו אמר לפיד: "אנחנו שמנו על השולחן את חבילת החקיקה נגד השחיתות, ולא נשב בממשלה שלא תקבל אותה. אדם שהורשע בעבירה שיש עמה קלון לא יכול להיות ח"כ, שר או ראש עיר בישראל. צריך להפסיק את הכספים הקואליציוניים. כי אנחנו המפלגה היחידה בעשרים שנה האחרונות שלא לקחנו. אם יש כסף פנוי ניתן אותו לנכים, לעיוורים ולכל מי שצריך. אנחנו צריכים להבטיח שתהיה שקיפות מוחלטת בחטיבה להתיישבות ואני לא אשב בממשלה שלא שתלחם בשחיתות."

לבסוף סיכם לפיד: "אני לא עובד לא רק בשביל מי שמצביע לי אלא בשביל כולם. הבעיה היא שאנשים עובדים בשביל אלו שהצביעו להם ואז אתה מקבל תרבות של חלוקת ג'ובים זה לא נכון, זה לא מוסרי וזה מקלקל את התרבות הפוליטית במדינת ישראל".

חרדים הסתה פוליטי הצבעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד