י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ביבי: כחלון יהיה שר האוצר; כחלון: לא מאמין

יומיים לבחירות, וראש הממשלה עושה הכל בכדי למנוע את המשך זליגת הקולות מהליכוד למפלגות הקטנות - הבוקר הוא מתחייב בעמוד הפייסבוק שלו: "לא משנה כמה מנדטים יקבל, משה כחלון יהיה שר האוצר בממשלתי" • כחלון עצמו לא קונה את זה: "זה מחמיא, אבל הציבור שבע מהבטחות. נתניהו כבר הבטיח לי ולא קיים" • הישורת האחרונה

כחלון ונתניהו, פלאש90
כחלון ונתניהו, פלאש90


במאמץ אחרון למנוע את זליגת קולות הימין למפלגת 'כולנו' בראשות משה כחלון, מבטיח נתניהו הבוקר (א') כי יעניק את תיק האוצר לכחלון לא משנה כמה מנדטים הוא ישיג, זאת בתמורה לתמיכתו כבר עכשיו בממשלה עתידית בראשות נתניהו. כחלון מצידו משגר הודעה והודף את ההבטחות - "זה מחמיא", אומר כחלון, אך כבר בעבר הבטיח לי נתניהו את מנהל מקרקעי ישראל, ולא עמד בדיבורו.

נתניהו הבטיח בעמוד הפייסבוק בנוגע לכחלון - "אם אבחר, משה כחלון יהיה שר האוצר בממשלתי ולא משנה כמה מנדטים ישיג בבחירות. תחת כהונתי כראש הממשלה נפעל יחד להוריד את מחירי הדיור, כפי שפעלנו יחד להוריד את מחירי הסלולר.

"אני מקווה שכחלון יודיע סוף סוף שהוא תומך בממשלה בראשות הליכוד, ויפריך את הודעת מספר 2 שלו, יואב גלנט, שהוא ילך עם הרצוג. לכן, כדי להבטיח ממשלה לאומית שתדאג גם לביטחון וגם להורדת מחירי הדיור, הצביעו מחל".

בתגובה לדברי ראש הממשלה, הגיב יו"ר מפלגת כולנו משה כחלון ואמר: "נתניהו כבר הבטיח לי בעבר את מנהל מקרקעי ישראל ואת משרד האוצר ולא קיים. זו לא שאלה פרסונאלית, זו שאלה של דרך, של דאגה לבני אדם. הציבור שבע מהבטחות. זה מחמיא, אבל זה לא פותר את הבעיות האנושות של החברה בישראל.

"רק אם הציבור ייתן לי, לכולנו, מספיק כוח, נוכל להבטיח שכל ממשלה, של הרצוג או של נתניהו, תלך בדרכנו ולא בדרך הכושלת של לפיד. כולנו חזקה זו ממשלה חברתית. אם לא יהיה לי מספיק כוח נקבל את אותה המדיניות הכלכלית הכושלת שהנהיג לפיד".

יש לציין כי בבחירות לכנסת ה-19 לא התמודד כחלון במסגרת 'הליכוד', אך נתניהו בקש את תמיכתו במפלגה והתחייב לתת לכחלון את ראשות מנהל מקרקעי ישראל. נתניהו כמובן לא עמד בהבטחתו.
כחלון נתניהו ראש הממשלה דיור ליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד