ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

הגר"ב שמואלי: "על כולם לפעול למען ש"ס"

חיזוק מפתיע לש"ס: המקובל הגר"ב שמואלי יצא בקריאה לפעול למען התנועה וחתם על ה'קול קורא' • "אין בכלל ויכוח ועל כולנו לתמוך ולהצביע לש"ס. יחיד ורבים הלכה כרבים" • התמיכה באה עם סיום שיחת החיזוק שנשא נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן בישיבת נהר השלום

הגר"ב שמואלי: "על כולם לפעול למען ש"ס"


הסחף למען ש"ס נמשך: אחרי תמיכת רבנים מובילים שמעולם לא התערבו בבחירות, ובהם האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא, הגר"ד בצרי, הגרב"צ מוצפי, הגר"י רצאבי, הגר"ש ארוש והגר"ז כהן, הבוקר (א) נודע על תמיכתו של המקובל הגאון רבי בניהו שמואלי, שקרא לפני זמן קצר לתלמידיו ומעריציו לתמוך ולפעול למען תנועת ש"ס.

על התמיכה המוחצת והמוחלטת נודע לתלמידים עם בואו של נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן, שהגיע למסור שיעור בישיבת נהר השלום שבנשיאות המקובל הגר"ב שמואלי.

במהלך השיחה העלה חכם שלום כהן בפני האברכים עובדות מפתיעות מילדותו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל ועל דרך הקמת עולם התורה הספרדי. בסיום הדברים ביקש חכם כהן מהאברכים להצביע למען מפעל חייו של מרן - תנועת ש"ס. בדבריו גם שיבח נשיא מועצת חכמי התורה את המקובל הגר"ב שמואלי על פעילותו למען יהדות ספרד ועל הפצת התורה באמצעות רשת מוסדות החינוך שבנשיאותו.

בסיום הדברים נעמד הגר"ב שמואלי על רגליו וקרא לכל תלמידים להצביע ולפעול למען ש"ס. "ועשית ככל אשר יורוך", אמר הגר"ב שמואלי לתלמידים, "אין בכלל ויכוח ועל כולנו לתמוך ולהצביע לש"ס. יחיד ורבים הלכה כרבים, ואנו מצטרפים בכל ליבנו לקריאה הקדושה וכולנו נתמוך ואף נפעל למען ש"ס".

בדברים שנשא הגר"ב שמואלי הוא ציין: "מרגש אותנו שנשיא מועצת חכמי התורה טרח, על אף גילו המופלג, להגיע ולמסור שיחת חיזוק בפני האברכים".

בסיום השיחה חתם הגאון רבי בניהו שמואלי על ה'קול קורא' ומאות האברכים פצחו בשירה וריקודים כשכולם יוצאים בתחושת שליחות לקיים רצון חכמים.



















שמואלי מכתב שס גלריה שלום כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 58 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד