ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

ג'ובראן פסל תשדיר של מפלגת יחד נגד המסתננים

יו"ר וועדת הבחירות השופט סלים ג'ובראן פסל תשדיר של מפלגת 'יחד' נגד המסתננים, מכיוון שנאמר בו "קץ למסתננים"

צילום אילוסטרציה: פלאש90
צילום אילוסטרציה: פלאש90


יו"ר וועדת הבחירות השופט סלים ג'ובראן הורה היום (א) למפלגת יחד להסיר מתשדיר הבחירות את המשפט "קץ למסתננים", שלטענת ג'ובראן הינו גזעני.

בתשדיר שתוכנן להיות משודר היום ברשת ב' ובגלי צה"ל נאמר בין השאר המשפט "הגיע הזמן לשים קץ לוויתורים המדיניים, לטרור ולשליחיו, למסתננים ולעובדים הזרים", וזאת על רקע סבלם של תושבי דרום תל אביב וערבים נוספות ברחבי הארץ אשר הוצפו במסתננים אפריקאים.

יו"ר וועדת הבחירות השופט סלים גו'בראן טען כי לדעתו קיימת "ודאות קרובה שהמשפט גזעני ומסית לאלימות". ג'ובראן הודה כי אמנם הביטוי "לשים קץ" אינו צמוד למשפט "למסתננים ולעובדים הזרים, ובנוסף אני מודע לכך שהאותיות המסמנות את הרשימה הן קץ". למרות זאת החליט ג'ובראן לפסול את המשפט מהתשדיר.

מפלגת יחד מסרה בתגובה: "החלטת השופט ג'ובראן מצטרפת להחלטות השונות של שופטי בג"ץ כנגד תושבי דרום תל אביב ושאר הישובים בהם מתגוררים המסתננים. השופט ג'ובראן כיושב ראש ועדת הבחירות חייב היה לגלות רגישות כלפי תושבי דרום תל אביב ולא כלפי המסתננים הלא חוקיים שממררים את חייהם".

נזכיר כי לפני כשבוע סיירו מועמדי מפלגת יחד בדרום תל אביב עחד עם ד"ר מיכאל בן ארי. ד"ר מיכאל בן ארי אמר בסיור כי הוא מצפה שח"כ ישי יחזור למשרד הפנים.

לדבריו, "אלי ישי עשה שמה עבודה, הוא עמד באומץ מול אנשים שרוצים להחריב את הזהות היהודית של המדינה. אני לא אשכח איך אילן גלאון היה עושה לישי את המוות וישי עמד נחוש מול כל ההתקפות והמתקפות נגדו, אם זה בנושאים של העברת המסתננים מכאן, הגבלתם וכל הנושאים שלגרום לכך שהמדינה שלנו תשמור על הזהות שלה ולא יופקרו תושבי דרום תל אביב".

חבר הכנסת אלי ישי אמר: "לפני מספר שנים כשהחלה תופעת המסתננים קמתי ואמרתי שהדבר מסכן את הרוב היהודי במדינת ישראל ופירטתי בצורה ברורה ביותר את הסכנות. הפכו אותי לגזען וחשוך והיום כולם מבינים שצדקתי. יחד עם זאת נאבקתי להקמת גדר אבל זה לא מספיק. בשנתיים האחרונות הממשלה לא עשתה מספיק להחזיר אותם, צעירים מהגרי עבודה לקחו את העבודה מהצעירים שלנו, מחיילים משוחררים, זקנים נזרקו מבתיהם. מזעזע לראות בתי כנסת שחוללו. תושבי דרום ת"א הם מזרחים חלשים עניים הם לא מצפון ת"א חייבים להחזיר את המסתננים הביתה ולהחזיר את הביטחון האישי לתושבי דרום ת"א, אילת וערד".

ברוך מרזל סיפר: "בזמנו של ד"ר מיכאל בן ארי ישבתי פה פעם בשבוע, כל שבוע הייתי בא מחברון לשבת בלשכה הפרלמנטרית של ד"ר מיכאל בן ארי ואנחנו מתכוונים להמשיך את העשייה הזאת לדאוג פה לתושבים החלשים". מרזל הוסיף כי: "לא יכול להיות שיש קבוצה גדולה בישראל שראש העיר לא מעניין אותו אכיפת החוק לא חוק העסקים ולא חוקים אחרים ונותנים למסתננים להשתלט על הבתים שלהם, אנשים פה חיים בפחד, חיים באימה ולא יכולים לצאת בלילות, בנות נאנסות פה והעבריינות משתוללת. אנחנו נדאג להחזיר את הביטחון לתושבי המדינה ולהחזיר את המסתננים לארצותיהם ולהחזיר את הביטחון לתושבים".

ד"ר בן ארי חתם את הסיור ואמר כי דרום תל אביב הופקרה במודע, "אבל דרום תל אביב היא רק סימן. מדינת ישראל נכבשת מבפנים ומה שקורה כאן זה מה שיקרה בכל מקום אם לא נעצור את זה, ולאלי ישי היה את העוז כשהוא היה בממשלה מול כולם ואף אחד לא היה איתו כדי להוביל את זה. אנחנו משוכנעים שבכנסת הבאה בתפקיד הבאים הוא ימשיך במשימה הזו".
מסתננים תשדיר בחירות ג'ובראן ישי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד