י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

48 שעות לבחירות: בכנסת נערכים לחילופי גברי

הכנסת משלימה את ההכנות לכנסת ה 20, לקליטת חברי הכנסת החדשים ולפרישתם של חברי הכנסת היוצאים

צלם:פלאש 90
צלם:פלאש 90


מנכ"ל הכנסת רונן פלוט הנחה את חברי הנהלת הכנסת – ראשי החטיבות והאגפים - להיערך בצורה מיטבית לקליטת חברי הכנסת החדשים ולפרישתם של חברי הכנסת היוצאים.

היערכות לקראת בואם של חברי הכנסת ה-20: מנכ"ל הכנסת פלוט הנחה את חטיבת התפעול להעמיד לרשות חברי הכנסת, כבר מן היום הראשון, לשכה זמנית ערוכה ומוכנה לפעילות. בלשכה יחכו לחברי הכנסת ציוד מחשוב תקני וציוד משרדי ראשוני. בכל לשכה יחולק דף קשר ובו פירוט המחלקות השונות העומדות לשירות חברי הכנסת. בנוסף, כל חבר כנסת יקבל כבר מהיום הראשון רכב מוכן לשימוש.

ביום ראשון ה- 29 במרץ 2015 יערך כנס מיוחד לחברי הכנסת החדשים, בהובלת מזכירת הכנסת ירדנה מלר-הורביץ. חברי הכנסת החדשים יקבלו הסברים מפורטים והרצאות על זכויותיהם, חובותיהם והשירותים הפרלמנטריים והמנהליים שהכנסת מעמידה לרשותם. הכנסת אף תנפיק לחברי הכנסת החדשים חוברת ובה הסברים על הליכי החקיקה, אופן הגשת הצעת חוק, הצעות לסדר ועוד. כמו כן, יקבלו חברי הכנסת החדשים תדרוך מיוחד מקצין הכנסת.

בנוסף, מנכ"ל הכנסת פלוט נערך לקיים פגישות היכרות אישיות עם חברי הכנסת החדשים. המנכ"ל יסביר לחברי הכנסת על מנהל הכנסת ועל השירותים שמעמידה הכנסת לנבחרי הציבור לצורך הצלחתם בתפקיד.

בעקבות הנחייתו של מנכ"ל הכנסת, הוציאה חשבות הכנסת מכתב לחברי הכנסת המסיימים את כהונתם בכנסת ה-19, ובו הסברים על הפעולות הנדרשות מבחינתם לצורך סיום הכהונה, סיום העסקתם של היועצים הפרלמנטריים וכן הפרטים הנוגעים להחזרת ריהוט וציוד, רכב וטלפון נייד. כמו כן אגף טכנולוגיה ומחשוב יידע את חברי הכנסת באמצעות מכתב, כי לקראת תום כהונתה של הכנסת ה-19 ותחילת פעילותה של הכנסת ה-20 כל מחשבי הח"כים ועוזריהם יותקנו ויוגדרו מחדש. מטרת הפעילות - להעמיד לרשות הח"כים הנכנסים מחשבים נקיים, תקינים ומהירים.

מנכ"ל הכנסת רונן פלוט אמר: "להיות חברי כנסת זוהי שליחות ציבורית. עובדי הכנסת ומנהל הכנסת נערכים לקליטת חברי הכנסת ויעשו כל שביכולתם לאפשר להם כניסה מהירה וללא תקלות לתפקיד. נעמוד לרשות חברי הכנסת ככל שיידרש ונאפשר להם לבצע עבודתם בצורה המיטבית לטובת הציבור ומדינת ישראל".
כנסת היערכות בחירות חכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד