י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

נתניהו: "מה החטא בלנשק מזוזות?"

רבבות בעצרת הימין בככר רבין • ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לדברי יאיר גרבוז • בנט שר 'ירושלים של זהב' • צפו

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90


ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא דברים הערב (א'), בעצרת הימין בככר רבין בתל אביב והתייחס לדברי יאיר גרבוז בעצרת השמאל.

ראש הממשלה נתניהו פתח בברכה לבאים והוסיף: ""יש כאן רוח גדולה, רוחו של עם ישראל, הרוח היהודית, הציונית הרוח שלנו. באתי לכאן הערב כראש הממשלה של כל העם של אלה שלא מסכימים איתי וגם של אלה שמסכימים איתי, והם רבים רבים בציבור. אני מכבד את כולם אני מחויב לשמור על הביטחון של כולם.

"ידידים יקרים, אני מבקש מכולכם לשמור על ויכוח פוליטי ענייני כפי שמתחייב במדינה דמוקרטית בלי הסתה, בלי אלימות, בלי פרובוקציות. אנחנו דוגלים באחדות ישראל. אנחנו דוגלים באהבת עם ישראל, ארץ ישראל ומורשת ישראל ולכן אין לנו חלק בדברי הבוז המתנשאים שהושמעו בכיכר הזאת רק לפני שבוע. הגדירו אותנו כמנשקי קמעות, אחר כך הוסיפו 'מנשקי מזוזות טיפשים', ואני מבקש לשאול - מה בדיוק הבעיה בלנשק מזוזות? ממתי זה חטא? כן, אנחנו שומרים על מסורת ישראל, כן אנחנו מאמינים בערכי הנצח של עם ישראל. כן אנחנו פועלים להבטיח את עתידו של עם ישראל בארץ ישראל.

הוא תקף את ראשי השמאל על שגינו בניה בירושלים. "אנחנו שומרים על אחדות ירושלים. אנחנו בונים בירושלים. ונכון, זו אינה דרכו של השמאל, זו אינה דרכם של ציפי ובוז'י. הנה, לפני כמה חודשים הכרזנו על בנייה נוספת בשכונות היהודיות של ירושלים. ציפי לבני התנגדה. הורדנו מחירים, אנחנו בונים אלפי דירות באשקלון ובקריית גת, סוללים רכבות, אבל מבחינת השמאל לא פינית לא עשית".

"להם יש v-15, לנו יש צו שמונה. להם יש v-15, לנו יש את העם. יש לי אמונה גדולה בכוחו של עם ישראל".

יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, ניגן בגיטרה ושר עם הקהל את השיר "ירושלים של זהב" במחאה על החלטת ועדת הבחירות המרכזית לאסור הופעת אמנים בעצרת. לאחר מכן תקף את הרצוג על שביקר בכותל המערבי: "אתה לא מתבייש? על מי אתה עובד? את ירושלים אתה מוכן לחלק? מה זה - ביקור אחרון לפני חלוקה?".

יו"ר יחד אלי ישי נאם ואמר: "ההתכנסות כאן היא הניצחון שלנו. ניצחון הימין על כל המפקפקים בדרכנו. יחד – ימין חזק מנצח. הבחירות הללו הן גורליות לעם ישראל, כולם יודעים שעל הפרק זה או בוזי וציפי או ממשלת ימין. אם תוקם ממשלת שמאל, ייפתח כבר ביום רביעי המו"מ על ירושלים. בשנת 2009 מנעתי זאת. לא איפשרתי לציפי לבני להקים ממשלה שתישא ותיתן על ירושלים. אחר כך בסיעתא דשמיא גדולה בניתי בשכונות רבות בירושלים. כמעט שילמתי על כך במשרתי כי ג'ו ביידן, סגן נשיא ארה"ב, דרש לפטר אותי. עכשיו, כשאני רואה את האחדות כאן בכיכר. אני משוכנע שהימין הולך, יחד, בע"ה לניצחון הגדול. זו בשורה לשכבות החלשות שימצאו בממשלה אנשים שצמחו בשכונות המצוקה, מהעוני ומהקושי הקיומי. זו בשורה למחנה החברתי שאנשיו יכהנו במשרדי הרווחה, השיכון ועוד. כל מנדט שלנו ילך למען התורה, לחלשים, לשמירה על ארץ ישראל השלמה.






"אין מנהיג שיודע טוב ממני מהו מחסור, ומה צריך לעשות כדי לצמצם את העוני ואת המצוקה. אני משוכנע שאין סתירה בין הדאגה לחלשים ולשמירה על שלמות הארץ. ב-30 שנים האחרונות ינקתי את העקרונות לצמצום הפערים בחברה ממרן הרב עובדיה יוסף, זכר צדיק וקדוש לברכה. ראיתי את דמעותיו כששמע על עניים והייתי לידו כשהתייפח על גרוש יהודים מגוש קטיף. צוואתו אליי לדאוג לחלשים, לשמור על המתיישבים ולדאוג לבנייה בירושלים וביהודה ושומרון מהדהדות באוזניי כל יום מחדש".

מספר צירים במרכז תל אביב נחסמו לתנועה כולל רחוב אבן גבירול, רחוב פרישמן, שדרות דוד המלך, רחוב גורדון, רחוב מלכי ישראל. שד' בן גוריון ורחוב הדסה נחסמו לתנועה משלמה המלך ועד אבן גבירול; רחוב בלוך נחסם לתנועה מארלוזורוב עד אבן גבירול.
ימין עצרת תל אביב אלפים נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד