כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

שרה נתניהו למני נפתלי: "הוליך אותי שולל"

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, הגישה תצהיר בתגובה לטנותיו של אב הבית מני נפתלי: "לא סיפר שסולק מעבודתו הקודמת"

מני נפתלי. צילום: פלאש90
מני נפתלי. צילום: פלאש90


פרקליטות מחוז ירושלים הגישה הערב (א') לבית הדין האזורי לעבודה, את תצהיר העדות הראשית של הגברת שרה נתניהו, במסגרת תביעתו של אב בית ראש הממשלה לשעבר, מני נפתלי.

בפתח התצהיר כתבה נתניהו "ברצוני לציין כי הטענות המופנות נגדי אינן נכונות, והן נועדו לפגוע בראש הממשלה ובי ללא כל הצדקה.

"התובע הוא זה שפנה אלי ואל הנתבע 2 והפציר בנו, חוזר והפצר, כי נעסיקו כאב הבית במעון ראש הממשלה" כותבת שרה, "אציין, כי תחילה דחיתי את בקשתו של התובע, משום שהתעוררו בליבי ספקות באשר למידת התאמתו לתפקיד זה, אך לצערי הלכתי שולל אחר הבטחותיו והפצרותיו הרבות של התובע, ולאחר שהוא חזר והפציר בי פעמים כה רבות, נעתרתי לבקשתו".

עוד היא מציינת, כי עבודתו הקודמת ביחידת 'מגן', הופסקה "עקב התנהגות שאינה הולמת", דבר לדבריה התברר לה למפרע. נתניהו מציינת כי אילו הייתי מודעת לכך שהתובע סולק מתפקידו ביחידת האבטחה מגן, עקב מעורבותו בסיכסוך אלים מילולי וגופני, לא הייתי מעוניינת במינוייו לתפקיד אב הבית במעון ראש הממשלה.

"אני היפראקטיבי, אני רוצה לעבוד קשה ולהיות פעיל. עבודתי כמאבטח לא סיפקה אותי והייתה משעממת, שכן נאלצתי להעביר שעות רבות מבלי לעשות כלום", מצטטת נתניהו את דברי מני נפתלי מיום עבודתו הראשון. אולם, למרות זאת "במהלך עבודתו במעון ראש הממשלה התגלו ליקויים בתפקודו", כותבת שרה בתצהיר.

נתניהו אף מתייחסת לטענותיו בדבר העסקה פוגענית, יחס מתנשא ומזלזל, השתלחויות חסרות רסן ויחס מחפיר לעובדים, ומציינת כי "מדובר בטענות חסרות כל בסיס אשר נועדו להכפיש את שמי ואני מכחישה את הטענות הללו המופנות כלפי".

לדבריה, "נפתלי השליך לפח ארוחות שהוכנו על ידי עובדת במעון וכשאני ובני משפחתי ביקשנו להשביע את רעבוננו, הוא טען כי העובדת לא הכינה עבורנו ארוחות ולפיכך הוא נאלץ להזמינן ממקור חיצוני".

יצויין, כי נוסח המסמך כמעט זהה לנוסח התצהיר הלא חתום שהגיש נפתלי בשבוע שעבר, שלדבריו נכתב על ידי הגברת נתניהו והגיע אליו בפייסבוק ע"י עובדת במשרד בא כוחה, עו"ד יוסי כהן.

עורכות הדין של מני נפתלי, עו"ד נעמי לנדאו ועו"ד נאוה פינצו'ק אלכסנדר, אמרו: "התצהיר של גב' נתניהו שהוגש מטעם המדינה מלמד שהפרקליטות מגנה ללא כל שיקול דעת על העסקה פוגענית ובלתי חוקית במעון ראש הממשלה, וחמור מכך, נותנת יד להשתלחות שלוחת רסן וחסרת כל יסוד של גב' נתניהו בעובד מוחלש שנאבק על זכויותיו".

יועץ התקשורת של נפתלי אריק רוזנטל מסר כי "שרה נתניהו ממשיכה בשיטה הידועה והמוכרת - שכבר הפכה לשמה השני של משפחת נתניהו - של הסרת אחריות מכל דבר, ללא יוצא מן הכלל".
בית משפט נפתלי נתניהו ראש הממשלה ארוחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד