י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

צפו: "צוואת מרן היא לדאוג לחלשים ולא"י"

ישי בעצרת הרבבות בככר רבין: "צוואת מרן אלי הייתה לדאוג לחלשים, לשמור על המתיישבים ולדאוג לבנייה בירושלים וביהודה ושומרון"

צילום: באדיבות המצלם
צילום: באדיבות המצלם


בדברים שנשא יו"ר יחד אלי ישי הערב (א'), בעצרת בככר רבין.


יו"ר יחד אלי ישי נאם ואמר: "ההתכנסות כאן היא הניצחון שלנו. ניצחון הימין על כל המפקפקים בדרכנו. יחד – ימין חזק מנצח. הבחירות הללו הן גורליות לעם ישראל, כולם יודעים שעל הפרק זה או בוזי וציפי או ממשלת ימין.

"אם תוקם ממשלת שמאל, ייפתח כבר ביום רביעי המו"מ על ירושלים. בשנת 2009 מנעתי זאת. לא אפשרתי לציפי לבני להקים ממשלה שתישא ותיתן על ירושלים. אחר כך בסיעתא דשמיא גדולה בניתי בשכונות רבות בירושלים. כמעט שילמתי על כך במישרתי כי ג'ו ביידן, סגן נשיא ארה"ב, דרש לפטר אותי.

"עכשיו, כשאני רואה את האחדות כאן בכיכר. אני משוכנע שהימין הולך, יחד, בע"ה לניצחון הגדול. זו בשורה לשכבות החלשות שימצאו בממשלה אנשים שצמחו בשכונות המצוקה, מהעוני ומהקושי הקיומי. זו בשורה למחנה החברתי שאנשיו יכהנו במשרדי הרווחה, השיכון ועוד. כל מנדט שלנו ילך למען התורה, לחלשים, לשמירה על ארץ ישראל השלמה.

"אין מנהיג שיודע טוב ממני מהו מחסור, ומה צריך לעשות כדי לצמצם את העוני ואת המצוקה.

"אני משוכנע שאין סתירה בין הדאגה לחלשים ולשמירה על שלמות הארץ. ב-30 שנים האחרונות ינקתי את העקרונות לצמצום הפערים בחברה ממרן הרב עובדיה יוסף, זכר צדיק וקדוש לברכה. ראיתי את דמעותיו כששמע על עניים והייתי לידו כשהתייפח על גרוש יהודים מגוש קטיף.

"צוואתו אליי לדאוג לחלשים, לשמור על המתיישבים ולדאוג לבנייה בירושלים וביהודה ושומרון מהדהדות באוזניי כל יום מחדש".

ישי המשיך והבטיח כי: "יחד תהיה קיר פלדה וכיפת ברזל מול חנין זועבי וחבריה תומכי חמאס. אנחנו נהיה אלו שינהלו ביד אחת מלחמת עולם עבור החלשים, וביד השנייה ננהל מאבק מול אלו המנסים להשתמש בדמוקרטיה כדי להזיק לנו.

"אני מודיע מכאן לחברי וידידי ראש הממשלה בנימין נתניהו, בך תמכתי מהיום הראשון להקמת תנועת יחד. יחד איתך נשמור על הארץ, נבנה את ירושלים, ניישב את הארץ על כל חלקיה ביהודה ושומרון, בנגב ובגליל.

"לפני שבוע", סיים ישי, "ניצב כאן מישהו ודיבר בלעג על מנשקי המזוזות. אנחנו גאים להיות מנשקי המזוזות. הרמב"ם הסביר את הנגיעה במזוזה בכל עת שחולפים על פני המפתן: "כדי להזכיר לכולנו בכל עת את אהבת הבורא כלפינו". אנחנו בית למנשקי המזוזות. אנחנו המזוזה של הממשלה הבאה. ולנגד עיננו תמיד נחקוק . "אהבת התורה, אהבת העם ואהבת הארץ".

אני רוצה לסיים במה שכתוב במזוזה: "שמע ישראל השם אלוקינו, השם אחד".








אלי ישי בחירות כנסת ישראל שס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 55 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד