י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

רה"מ נתניהו נגד כחלון: "מוסיף קולות לשמאל"

מתקפה עזה בימין על 'כולנו' של משה כחלון: לאחר שאתמול הבטיח לו את תפקיד שר האוצר, בוחר היום נתניהו לתקוף את משה כחלון ישירות • "כחלון עושה כל מאמץ למשוך קולות מן הימין ואחר כך הוא יצטרף לממשלת השמאל. היזהרו מחיקויים" • גם חה"כ שטבון תקף אמש את כחלון - רוח גבית לאוסלו ג' • כחלון השיב אתמול לראש הממשלה

כחלון, פלאש90
כחלון, פלאש90


נתניהו נגד כחלון: ראש הממשלה בוחר הבוקר (ב') לתקוף את יו"ר כולנו חה"כ כחלון, לו הבטיח אתמול את תפקיד שר האוצר, ולומר כי הוא "חיקוי שימשוך קולות מהימין לממשלת שמאל".

ראש הממשלה נתניהו: "הכרתי את מנחם בגין. אני מכיר את מנחם בגין טוב יותר מכל אדם חי. אבל אף פעם אינני מתיימר לדבר בשמו, מעולם לא התיימרתי לדעת מה היה אומר היום. אבל יש אחרים, המעמידים פנים כאילו הם דובריו עליי אדמות".

"אחד מהם, משה כחלון, עושה כל מאמץ למשוך קולות מן הימין ואחר כך, עם קולות הימין האלה, אם יתאפשר לו, הוא יצטרף לממשלת השמאל. אל תתפתו, אל תיכנסו למלכודת הדבש הזו ובלשון הפרסומות של פעם: היזהרו מחיקויים".

גם חבר הכנסת יוני שטבון תקף אתמול את כחלון כשאמר ש"הצבעה לכחלון היא טעות עם השלכות היסטוריות – הקמת ממשלת שמאל ורוח גבית לאוסלו ג".

כזכור, אמש נתניהו הבטיח בעמוד הפייסבוק בנוגע לכחלון - "אם אבחר, משה כחלון יהיה שר האוצר בממשלתי ולא משנה כמה מנדטים ישיג בבחירות. תחת כהונתי כראש הממשלה נפעל יחד להוריד את מחירי הדיור, כפי שפעלנו יחד להוריד את מחירי הסלולר.

בתגובה לדברי ראש הממשלה, הגיב יו"ר מפלגת כולנו משה כחלון ואמר: "נתניהו כבר הבטיח לי בעבר את מנהל מקרקעי ישראל ואת משרד האוצר ולא קיים. זו לא שאלה פרסונאלית, זו שאלה של דרך, של דאגה לבני אדם. הציבור שבע מהבטחות. זה מחמיא, אבל זה לא פותר את הבעיות האנושות של החברה בישראל".
כחלון נתניהו ימין ראש הממשלה ליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד