י' אייר התשפ"ד
18.05.2024

כתב אישום יוגש נגד המחבל מפיגוע הדריסה בי-ם

הותר לפרסום: מוחמד סלאיימה ביצע את הפיגוע בבירה לפני כ-10 ימים • מעצרו הוארך עם הצהרת תובע על הגשת כתב אישום

זירת הפיגוע בירושלים. פלאש90
זירת הפיגוע בירושלים. פלאש90


היום (ב') הותר לפרסום כי בתום חקירה מאומצת של משטרת ירושלים ושל השב"כ, הוארך מעצרו עם הצהרת תובע על הגשת כתב אישום של בן 22 תושב ראס אל עמוד החשוד בפיגוע דריסה בירושלים.

לפי עובדות כתב האישום, בתאריך 6.3.15 בשעה 09:50 נסע החשוד ברכבו בכביש מספר 1 בירושלים מכיוון צפון לדרום, כשהגיע סמוך לבסיס יהודאי, הבחין בלוחמות משמר הגבול העומדות במעבר החציה סמוך לשמעון הצדיק, חזר עם רכבו לאחור, האיץ את מהירות הרכב ודרס את הלוחמות ורוכב אופניים.

לוחם מג"ב שעמד בעמדת הכניסה לבסיס יהודאי יחד עם מאבטח נוסף הבחינו באירוע וירו לעברו ופגעו ברכבו, מה שהוביל לעצירת הרכב. החשוד יצא מהרכב כשהוא אוחז בידו בגרזן, אז ירו לעברו שוב לוחם מג"ב והמאבטח ופגעו בו. כזכור, כתוצאה מהפיגוע נפגעו 6 לוחמות מג"ב ברמות שונות וכן אזרח שרכב על אופניים במקום.

מחקירתו עולה כי החשוד, מוחמד סלאיימה בן 22 תושב ראס אל עמוד, הודה במיוחס לו וטען כי במהלך השבוע שקדם לאירוע תכנן לבצע פיגוע כנגד יהודים, הלך לעיר העתיקה ורכש גרזן ושם אותו ברכבו. יום קודם לפיגוע התגבשה בליבו ההחלטה הסופית לביצוע הפיגוע , וביום הפיגוע יצא מביתו ונסע ברכבו מסוג הונדה והחל בחיפוש אחר קורבנות לפיגוע. תחילה נסע בכביש מספר 1, משם בכביש בגין ואז חזר שוב לכביש מספר 1, כשהגיע סמוך לבסיס יהודאי והבחין בחיילות העומדות במעבר החציה, אז החליט לפגוע בהן.

מעצרו של החשוד הוארך כאמור היום בבית משפט השלום בירושלים עד ליום שישי 20.3.15 עם הצהרת תובע בדבר כוונה להגיש כתב אישום כנגדו.

צפו: זירת הפיגוע בירושלים




פיגוע ירושלים מחבל חשוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד