י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מחר בנץ: הגר"ש כהן בותיקין על קבר מרן

פרסום ראשון • מפלגת ש"ס תפתח את יום הבחירות בנץ החמה במעמד 'ברכת כוהנים' המוני על קבר הגר"ע יוסף זצ"ל בבית העלמין בסנהדריה • התפילה תתקיים במעמד נשיא מועצת החכמים הגר"ש כהן, יו"ר ש"ס אריה דרעי ופעילים רבים • רמקולים יעבירו את התפילה לרחבה סמוכה

מחר בנץ: הגר"ש כהן בותיקין על קבר מרן
קובי הר צבי


ברכת הדרך: ש"ס פותחת את יום הבחירות מחר, יום שלישי, בתפילת שחרית המונית על ציונו של מרן הגר"ע יוסף, בבית העלמין בסנהדריה המורחבת. התפילה תתקיים בנץ החמה, בשעה 5:45 לפנות בוקר, לפי ציוויו של מרן ביום הבחיות 'זריזין מקדימין למצוות' וכי חייבים ללכת להצביע בבוקרו של יום עוד לפני פת שחרית.

התפילה תתקיים במעמד נשיא מועצת החכמים הגאון רבי שלום הכהן, רבנים נוספים, יו"ר התנועה אריה דרעי ופעילי ש"ס שיבואו מכל ירושלים והישובים הסמוכים כדי להתברך. הגר"ש כהן יקיים במקום את 'ברכת כהנים' יחד עם כהנים רבים שיבואו למקום.

בתנועה מציינים כי התפילה הזו נועדה בראש ובראשונה להעתיר בתפילה על ציונו של האב המייסד של תנועת ש"ס הגר"ע יוסף, ובכדי לקבל ברכת הדרך ליום הבחירות הגורלי ביותר של התנועה.

במטה ש"ס אומרים כי התפילה תועבר ברמקולים אל הרחבה שבסמוך כדי שהיא תגיע לאזניהם של המתפללים הרבים שיבואו להשתתף בתפילה המיוחדת.
הגרע קבר הנץ ברכת כהנים הגרש כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 42 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד