כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

ירידה בהכנסות סלקום: איבדה 125 אלף מנויים

סלקום מסכמת את 2014 עם הכנסות של 4.57 מיליארד שקל • צניחה של 46.1% ברווחי הרבעון הרביעי

צילום אילוסטרציה, מנחם הלוי
צילום אילוסטרציה, מנחם הלוי


חברת הסלולר סלקום מסכמת הבוקר (ב') את הרבעון הרביעי של 2014 ואת השנה כולה עם ירידה שנתית בהכנסות של 7.2% ל-4.57 מיליארד שקל - אך עם עלייה של 22.9% ברווח הנקי השנתי ל-354 מיליון שקל.

נכון לסוף 2014 מצבת מנויי הסלולר של סלקום עמדה על 2.967 מיליון - אובדן של 125 אלף מנויים במהלך השנה החולפת. ברבעון הרביעי איבדה החברה 43 אלף מנויים.

את הרבעון החולף מסכמת סלקום עם ירידה של 5.7% בהכנסות ל-1.14 מיליארד שקל, לצד צניחה של 46.1% ברווח הנקי ל-55 מיליון שקל.

עוד מדווחת סלקום כי הדירקטוריון החליט לא להכריז על דיבידנד במזומן לרבעון הרביעי. בהחלטה זו בחן דירקטוריון החברה את מדיניות הדיבידנד של החברה ואת מצב עסקיה והחליט לא לחלק דיבידנד במזומן בשלב זה, בצל התחרות הגבוהה והמשך ההשפעה השלילית שלה על תוצאות החברה, ובמטרה לחזק את מאזן החברה. הדירקטוריון יחזור וישקול את החלטתו ברבעונים הבאים.

המנכ"ל ניר שטרן ציין עם פרסום הדוחות כי "גם בשנה זו של תחרות עזה בשוק הסלולר ממשיכה קבוצת סלקום להציג תוצאות פיננסיות טובות, שבאות לידי ביטוי בתזרים מזומנים פנוי של כ-1.2 מיליארד שקל, ברווח נקי של 354 מיליון שקל ובגידול בהכנסות ממכירת ציוד קצה. אנו ממשיכים לנקוט בצעדי התייעלות במטרה להתאים את מבנה ההוצאות לרמת התחרות הגבוהה בשוק".

בהתייחס לסלקום TV ציין שטרן: "אנחנו מרוצים מההשקה המוצלחת של סלקום TV וצופים שנסיים את הרבעון הראשון של שנת 2015 עם למעלה מ-20 אלף לקוחות. הישג זה הוא מעבר לציפיות הגיוס המקוריות שלנו, וזאת עוד בטרם השקת חבילות טריפל".
.

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד