י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

בית שמש: קביעת מזוזות למכבי שירותי בריאות

ראש העיר: "מכבי עושה הכל כדי להשוות את שירותי הרפואה לאלו שבבני ברק, כיוון שגם בית שמש גדלה להיקף של בני ברק" • צפו

בית שמש: קביעת מזוזות למכבי שירותי בריאות


במעמד מכובד נקבעו השבוע המזוזות בפתח המרכז הרפואי החדש של מכבי שירותי בריאות ברמת בית שמש ג'. המרכז הרפואי החדש והמרווח שוכן במרכז המסחרי ברחוב יחזקאל הנביא 22 בשכונה. הטקס נערך במעמד רבני העיר והקהילות השונות, בכירי מכבי בראשות המנכ"ל מר רן סער וראש המחוז מר גידי לשץ, ראש העיר משה אבוטבול ומוזמנים נוספים.

את המזוזה בפתח המרכז הרפואי קבע ח"כ יעקב ליצמן שהגיע להשתתף באירוע על אף הפעילות הענפה של ערב הבחירות. הוא שיבח את מנכ"ל מכבי מר רן סער על העקביות בפיתוח השירותים בצורה הטובה והמקצועיות ביותר. "כסגן שר הבריאות לשעבר אני נוכח בכך שמכבי פועלת רבות בפיתוח וייעול השירותים כל העת למען כלל המבוטחים ובייחוד במרכזים הרפואיים בריכוזים החרדיים, כפי שאנו רואים היום במרכז הרפואי הנרחב שנחנך עתה", אמר ושיבח את ראש המחוז, מר גידי לשץ, ש"אוזנו קשובה לכל בקשה על מנת להעניק למבוטחי מכבי בבית שמש ובמחוז את השירותים הטובים ביותר, תוך התאמה מוחלטת עבור הציבור החרדי".

ראש העיר, משה אבוטבול, שכובד אף הוא לשאת דברי ברכה ציין כי נפגש לאחרונה מספר פעמים עם ראש המחוז מר גידי לשץ והתפעל ממסירותו הרבה. "שמחתי להכיר אדם מקצועי ואמין, שכל מעיינותיו הם להעמיק את שירותי הרפואה בבית שמש ולהשוות אותם לשירותים הרפואיים של מכבי בבני ברק. בני ברק היא העיר החרדית הגדולה ובית שמש הופכת לעיר החרדית המובילה, רמת בית שמש ג' שתאכלס אלפי משפחות חדשות ובשכונות מתוכננות נוספות – תהיה בעז"ה גדולה לפחות כמו בני ברק. אין לי ספק שהשאיפה של שראש המחוז לכך ששירותי הרפואה של מכבי בבית שמש יהיו לפחות כמו בבני ברק – תוכיח את עצמה בסייעתא דשמיא", ציין.

מנכ"ל מכבי, מר רן סער, ציין כי "מכבי כמובן מקפידה לבנות מרכזים רפואיים גדולים ומרווחים ומתקדמים, אך לא הקירות הן המשמעותיות אלא התוכן האנושי ומיטב הרופאים המקצועיים והאיכותיים של מכבי במגוון מקצועות הרפואה, כאשר החמלה והיחס למבוטח אלו העקרונות שמנחים אותנו במכבי בכלל והם נר לרגלינו בהקמת המרכז הרפואי הזה. מכבי שירותי בריאות היא קופת החולים הראשונה שזוכה להיכנס למבנה קבע מרווח בשכונת רמת בית שמש ג', ולמרות התחרות המבורכת מול הקופות האחרות כאן – אני בטוח שמבוטחי מכבי וכלל האוכלוסייה רואים את ההשקעה הרבה שלנו באיכות ובשירות הרפואה ויצטרפו למכבי שהיא הקופה הטובה ביותר ברמת בית שמש ג'".

ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי שירותי בריאות, מר גידי לשץ, ציין כי הוא נרגש מעצם המעמד והודה למנהלת המרחב הגב' סיגל גורטלר אשר יחד עם סגן מנהל המרחב עוז וולף וצוות המרחב עמלו לילות כימים על מנת שהמרכז הרפואי החדש יעמוד על מכונו ועם אכלוס השכונה. "אלמלי התמיכה והסיוע שלהם לא היינו יכולים להקים את המרכז הרפואי המכובד הזה, שהוא המרכז הרפואי הגדול ביותר ברמת שמש ג' עם בית מרקחת מכבי פארם שייחנך בקרוב, מכבי דנט, מכון להתפתחות הילד ועוד, ואני בטוח שתושבי בית שמש – שכבר היום אחוז ניכר מהם מבוטח במכבי שירותי בריאות – יידעו לעשות את הבחירה הנכונה ויצטרפו למכבי שהיא הקופה עם השירות הרפואי הטוב ביותר ברמת שמש ג'", הוא אף הודה לגב' שרון ממן ומנהלת השיווק של המחוז הגב' אתי שטיין על עזרתם בהצלחת פתיחת המרכז הרפואי החדש.

רבה של קהילת "משכנות יעקב" ברמת בית שמש א', הגר"מ גולדשטיין, ציין כי אינו נוהג בדרך להגיע לאירועים מעין אלו, אולם כמי שמכיר ומוקיר באופן אישי את הפעילות הרבה הנעשית על ידי מנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי הרב משה שלזינגר והנהלת המחוז יחד עם מתאם קשרי הקהילה בעיר הרב אהרן גובנר, הוא חש צורך להגיע לאירוע ולהודות להנהלת המחוז על פעילותם הרבה למען המבוטחים.

הרה"ג רבי שמואל יוסף שטיצברג, רב קהילת גור בעיר, ציין בדברי הברכה שלו שהוא מכיר מקרוב את המנכ"ל מר רן סער ואת ראש המחוז מר גידי לשץ, היות ואביו הוא חבר הנהלת מכבי וחבר דירקטוריון אסותא ולא אחת הוא שומע את השיחות הרבות ביניהם ואת הסיוע הרב שהם מסייעים למבוטחי מכבי. אני חייב לציין שמכבי היא קופה שאינה מהססת להשקיע למען המבוטחים ואפילו במקום כמו רמב''ש ג', שבקושי גרים כאן, אבל מכבי היא קופה שרואה את העתיד ומאמינה בדרך שלה וכבר בתחילת האכלוס מקימה מרכז רפואי גדול, מרווח ומתקדם עם כל השירותים הטובים והמקצועיים ביותר.

בתום מסכת הנאומים נקרא מנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי הרב משה שלזינגר להקריא את מכתבו של המרא דאתרא של שכונת "נחלה ומנוחה", הגר"נ קופשיץ שליט"א, אשר נבצר ממנו להשתתף באירוע לנוכח אבלו הכבד בפטירת אחותו הרבנית קרליץ ע"ה, אשת חבר להגר"נ קרליץ – אך יצא מגדרו ולראשונה לאירועים מסוג זה שיגר מכתב ברכה ע"י מתאם קשרי הקהילה בעיר הרב אהרן גובנר.

בטקס קביעת המזוזות השתתפו עוד הרב חיים איצ'ה פלדמן רב מרכזי הרפואה של אסותא, סגן ראש העיר הרב שמואל גרינברג, מחזיק תיק הבריאות בעירייה הרב ישראל סילברסטיין, הרב משה מונטג, מחזיק תיק תכנון ובניה, הרב ישעיהו ארנרייך, מחזיק תיק החינוך ובכירי העירייה, סגן יו"ר מועצה איזורית מטה יהודה מר יוסי משה, יו"ר המועצה הדתית בעיר הרב יהודה מדיזדה, דובר העירייה מתי רוזנצוויג, הרב מנחם נייהוז חבר מועצת מכבי ונציג תושבי בית שמש, מנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי הרב משה שלזינגר, מתאם קשרי הקהילה של מכבי בבית שמש הרב אהרן גובנר, יו"ר ארגון 'עזרת אחים' הרב אברהם קאפ, יו"ר ארגון הצלה גוש דן הרב אשר שלומוביץ, העסקן הרפואי הרב יוסף מרגלית, העסקן הרב משה שטרויסברג, העסקן הרב יצחק קלוגמן, מתאמי קשרי קהילה של מכבי מערים שונות, אישי ציבור, עיתונאים, מובילי דעה ומוזמנים רבים נוספים.

במרכז החדש ניתנים במגוון הרחב ביותר בשכונה שירותים רפואיים מתקדמים לכל המשפחה, בהם רפואת משפחה, רפואת ילדים, רפואת נשים, רפואת אף אוזן גרון, רפואת עור, רפואת קשב וריכוז, דיאטנית ילדים, מרפאת אחיות, מעקב הריון, ייעוץ הנקה והתייעצות עם אחות 24 שעות ביממה, אולטרה-סאונד מיילדותי, שירותי מעבדה, שירותי משרד וכן שירות רופא תורן בשעות הערב. בקרוב ייפתח במרכז הרפואי בית מרקחת 'מכבי פארם', מרפאת שיניים 'מכבי דנט' ומכון להתפתחות הילד. במקביל מקיים המרכז הרפואי של מכבי ברמת בית שמש ג' מדרשת בריאות – להרצאות וסדנאות קידום בריאות בקהילה שנערכות אחת לחודש.

לצד חנוכת המרכז הרפואי החדש ברמת בית שמש ג', השירותים הרפואיים הנוספים של מכבי ברחבי העיר ימשיכו לעמוד לרשות אלפי המבוטחים ולהעניק להם מגוון רחב של שירותים רפואיים איכותיים וזמינים ביותר. לאחרונה אף חנכה מכבי מרכז רפואי גדול וחדשני במרכז 'נעימי' הסמוך לבניין העירייה. במרכז בו הוצבו סטנדרטים חדשים ברפואה מתקדמת ניתנים מיטב השירותים הרפואיים המתקדמים, בהם רפואת משפחה, רפואת ילדים, רפואת נשים, מרפאת אחיות, משרד, מעבדה, מכון פיזיותרפיה, מכון לב, רופאים מומחים במגוון תחומים רחב, פסיכולוגית קלינית, עובדת סוציאלית ודיאטניות מבוגרים וילדים.

ברחוב נחל דולב ברמת בית שמש מפעילה מכבי שירותי בריאות מרכז מכונים מתקדם, במסגרתו פועל מכון מקצועי להתפתחות הילד עם מטפלים מקצועיים ומיומנים, מכון לבריאות האישה, מכון פיזיותרפיה ומכון ריפוי ועיסוק. ביוזמת מכבי שירותי בריאות אף נחנך מכון רנטגן בבית ארגון 'עזרת אחים' בעיר, לרווחת המבוטחים. בעיר גם פועלת מרפאת שיניים של 'מכבי דנט' ובית מרקחת 'מכבי פארם' שנחנך במרכז הרפואי ברמת בית שמש א'.

במסגרת שיפור השירותים למבוטחי מכבי בבית שמש, חתמה מכבי הסכם בנוסף למרפאת ט.ר.ם. בעיר עם מרפאות השבת של ארגון החסד 'עזרת אחים' בניהולו של הרב אברהם קאפ, להם פריסה של מרפאות שבת המופעלות בידי צוותים נוכריים בכל שכונות העיר. כן זכאים מבוטחי מכבי בעיר לטיפול רפואי מתקדם בעשרות מרפאות פרטיות של רופאים ברחבי העיר.

במסגרת קידום הבריאות בקהילה מקימת מכבי שירותי בריאות מגוון קבוצות וסדנאות קידום בריאות בבית שמש, בהם הדרכה החייאה לתינוקות וילדים, נגיעה בהורות (עיסוי תינוקות), התעמלות נשים אחרי לידה ו'מכבי קל 10' - לשינוי אורח חיים, גמילה מעישון הרגלי תזונה וירידה במשקל.

מכבי שירותי בריאות הינה קופה מובילה במרבית הריכוזיים החרדיים ברחבי הארץ, הודות לפריסה מלאה של רופאים, מרפאות, מכונים ונגישות מרבית לכלל שירותי הרפואה הנדרשים – ובזכות פעילותם המסורה של מתאמי קשרי הקהילה הפזורים בכל הריכוזיים החרדיים בארץ ואף בבית שמש. במכבי רואים חשיבות רבה לאיכות השירות הרפואי, זמינות השירות, יחס אישי, ומקצועיות מלאה והתאמה של המרפאות לאוכלוסיות השונות מתוך מגמה להעניק את השירות לכלל האוכלוסייה לפי אורח החיים שלהם.



















מכבי מזוזות בית שמש מעמד גלריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד